Ga naar inhoud

DRINGEND: scorebord in powerpoint

speelvogel

Aanbevolen berichten

volgende keer iets verder op voorhand liefst, k vind die dingen wel leuk om maken, maar heb er liefst mijn tijd voor om het degelijk te doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog steeds zin hebt mag je wel proberen een versie te maken die goed werkt op een resolutie van 1024x768. Met de opmaak van die figuur. Is het wel mogelijk dat ik zelf namen kan invullen (bv als ik het progje open dat ik namen moet ingeven). Ook zou het leuk zijn als ik ploegen extra kan maken ofzo.

Als dat mogelijk is hé. Ik kan zoiets wel vaak gebruiken dus is het altijd nuttig.

Het is niet dringend deze keer. Ik heb het ten vroegste nodig in maart :P

Greetz

Maarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Een aantal maanden geleden heb ik voor een spelletje op lokatie ook een on-line flash scorebord gemaakt inclusief geluidjes die het spel spannender kunnen maken.

Ik zag dat het probleem van het scorebord is opgelost, maar misschien kun je met dit on-line scorebord nog wat doen in de toekomst.

online-uitslagenbord

Ad Mulders

PS

nog even wat uitleg:

Na het invoeren van een naam klik op een ander naamveld, pas dan wordt de naam op het scorebord zichtbaar.

Druk voordat je start op RESET SCORE dan worden alle tellers op 0 gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.