Ga naar inhoud

microsoft XPS document writer

Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Heeft tot heden altijd goed gewerkt,nu niet meer :angry: !

Al verwijderd en terug install,scans gedaan met Mbam,Adw, niks speciaal.Ook geen instelling veranderd!

Is als standaard printer ingesteld zie de afb.,via google word ik niet veel wijzer!!

post-23481-0-17965600-1428185194.jpg

post-23481-0-32591600-1428185207.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Foutmeldingen krijg ik niet echt,probeer één pagina af te drukken ,zo als deze b.v.,maar  word niet opgeslagen!

Systeemherstel gedaan naar één April,ook niks!

Hierbij één testpagina heb je daar iets aan?

mvg

post-23481-0-62984100-1428225835_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ook niet normaal dit,moet iets van 100% worden denk ik.

Dan naam /plaats aan document geven en opslaan,nu kan ik dit ook doen,maar word niet opgeslagen!

mvg

post-23481-0-20405500-1428232944_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik iets wil afdrukken en dus op de knop afdrukken... klik dan kan je de gewenste printer kiezen.

Als ik dan Microsoft XPS document Writer kies als printer, dan op afdrukken klik krijg ik een venster waar ik kan kiezen waar het bestand opgeslagen moet worden.. dan nog op opslaan drukken.

In welke stap loopt het bij jouw fout?

Heb je gecontroleerd of de print spooler aan staat? 

Typ in het vak uitvoeren services.msc, scrol daar naar beneden tot je print spooler tegen komt.

Staat die op automatisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Als ik iets wil afdrukken en dus op de knop afdrukken... klik dan kan je de gewenste printer kiezen.

Als ik dan Microsoft XPS document Writer kies als printer, dan op afdrukken klik krijg ik een venster waar ik kan kiezen waar het bestand opgeslagen moet worden.. dan nog op opslaan drukken.

In welke stap loopt het bij jouw fout?

Volg inderdaad die stappen,waar loopt het fout,ja de laatste stap opslaan,dan verdwijnen  de twee vensters.

Zo als al gezegd,geen docu te vinden!

Printspooler is ok!

mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Maar je kan nog op de knop "opslaan" klikken? Dat het venster dan verdwijnt is normaal.

Ja dat is normaal,weet ik wel!

In welke map zou je het bestand moeten terug vinden?

Maakt niet uit welke map ik selecteer documenten/afbeelding/map in Onedrive,word gewoon niet opgeslagen!

Lukt het afdrukken naar een gewone printer wel?

Heb geen printer,allez gebruik die niet,is oude allinone,wil niet echt werken op deze laptop,scannen wel.

Clarkie heb vraag voor je in #5 hoe loopt die voortgang bij je?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie heb vraag voor je in #5 hoe loopt die voortgang bij je?

Zie zelfs geen voortgang.

Om malware uit te sluiten mag je onderstaande uitvoeren.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.