Ga naar inhoud

microsoft XPS document writer

Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Dus het probleem stelt zich als je een andere browser gebruikt, Firefox neem ik aan?

Heb je geen ouder herstelpunt dan dat van 1 april?

Ja met firefox,vernieuwen heb ik ook nu gedaan,ook niks.Hier ook paar dingen gedaan klik.

Ouder herstelpunt zal ik eens zoeken,maar niet meer vandaag!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Thx voor die alternatieven,zal die eens bekijken.

Maar zo je al misschien al weet,ben ik nog al één doorzetter om probleem op te lossen!

Natuurlijk ga ik niet al je tijd in beslag nemen he :xd: ,misschien dat één van je collegas iets weet in verband met die logs :hmmmm:

Zal nog wel proberen voor dat herstelpunt en....lukt er niks ja dan maar printen in IE!

Fijne avond nog ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zo je al misschien al weet,ben ik nog al één doorzetter om probleem op te lossen!

Natuurlijk ga ik niet al je tijd in beslag nemen he :xd: ,misschien dat één van je collegas iets weet in verband met die logs :hmmmm:

Maar als het verwijderen van bestanden uit een bepaalde map mee voor problemen zou zorgen dan wordt het wel een moeilijke bevalling.

Wat die logs betreft zal ik een collega vragen of die je verder helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.