Ga naar inhoud

CD/DVD Brander

priscila49

Aanbevolen berichten

Mijn CD/DVD Brander werkt niet meer, krijg het volgende te zien. Onmogenlijk om de betreffende file te laden, is mogenlijk beschadigd of ontbreekt ( foutcode 39).

File 6.0.6000.16386 (vista_rtm.061101-2205

Kan helaas geen hestelpunt vinden voordat zich dit probleem voordeed.

Wie kan mij precies uitleggen hoe ik dit op kan lossen ben helaas geen digibabe ( weet de aan en uitknop te bedienen):bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer -apparaatbeheer.

Kan je daar eens je DVDSpeler opzoeken, rechtermuisknop en desinstalleren klikken? Daarna je pc opnieuw opstarten, en je DVDbrander gaat automatisch terug gevonden & geïnstalleerd worden, en normaal ga je die foutmelding dan niet meer mogen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het geprobeerd maar geeft dan aan, dat het onmogenlijk is om de driver te laden, en kontakt op te nemen met de producent.

Het gaat om de volgende driver

TSSTcorp CDDVDW TS-H653B ATA DEVICE

Ik heb krak dezelfde in een van mijn pc's zitten.

Ik heb geen drivers geinstalleerd, ofzo zat ook geen DVD bij.

Kan je booten met een Linux live cd of een andere bootable disc?

En word je DVD-brander herkent door je moederbord?

In het BIOS kan je dat zien...

Anders moet je HIER eens kijken, misschien heb je daar wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb jij een programma zoals deamon tools geinstalleerd (dus eentje die virtuele DVDspelers aanmaakt)?

Nee niks van dit alles ook geen programma als alcohol, weet echt niet wanneer en waarom dit probleem ontstaan is, kan zijn na het programma

Pando? ( een programma die het mogenlijk maakt om grote bestanden per mail te versturen) heb dit programma trouwens al niet meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.