Ga naar inhoud

ccleaner hapert

clovis

Aanbevolen berichten

hoi,

allang zit ik met dit probleem en het is nogal irritant.

ccleaner gebruik ik haast iedere dag ( meestal bij het afsluiten van pc gebruik ),maar soms heeft hij weleens zijn kuren...hij hapert bij het

scannen en doet dan absoluut niet voort.

het gebeurt steeds bij dit :

c.\users \dosje\appdata\local\temp\cijfers en letters\folderprovider.dll

grts clovis.

nota:ik moet dan de pc afsluiten en in veilige modus zetten...en dan doet hij het wel !!!!

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat komt ongetwijfeld omdat op dat moment die dll in windows is geactiveerd.

in veilige modus wordt alléén windows opgestart, en is die dll dus 'vrij'.

overigens: een dll in een temp-map hoort niet geactiveerd te zijn.

bij welk programma hoort die dll? met 'cijfers en letters' vind ik geen clou.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

dat komt ongetwijfeld omdat op dat moment die dll in windows is geactiveerd.

in veilige modus wordt alléén windows opgestart, en is die dll dus 'vrij'.

overigens: een dll in een temp-map hoort niet geactiveerd te zijn.

bij welk programma hoort die dll? met 'cijfers en letters' vind ik geen clou.... 

ik heb het eens genoteerd daar het nogaal vaak gebeurd met ccleaner:

c:\users\dosje\appdata\local\temp\FOCF15EB-21DB-4F43-89DC-456C32 4E799\CBS.provider.dll

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een van deze topics stel je de vraag naar de juiste manier om een herinstallatie te doen van je windows.

Als dat echt je bedoeling is, willen we daar graag bij helpen maar laat het ons dan weten.

Dan heropenen we dat topic en sluiten de andere af wegens onnodig geworden.

Anders gaan we nutteloos werk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je CCleaner gebruikt, doe je dan eerst de cleaner of ga je dadelijk naar de registeropruiming?

Het vastlopen gebeurt namelijk op een tijdelijk bestand.

Als je eerst de cleaner gebruikt om de tijdelijke bestanden op te ruimen, wordt dit bestand verwijderd en kan de registeropruiming er niet meer op vastlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.