Ga naar inhoud

DVD-RW Schijf is niet leeg

Blaker

Aanbevolen berichten

Ja dat vind ook daar ik pas nieuwe schijven heb gekocht

van het merk TDK en ik weet van ondervinding dat dit een heel goed merk is Type DVD-RW (1-2X speed)

en wat ik ook eigenaardig vind , ik heb een Backup van de computer gemaakt , het heeft mij 3 schijven gekocht

is daar dan ook de herstel schijven daarbij?

Wat ik ook wil zeggen ik heb in de handleiding gelezen op Blz 21 in (OPMERKING) Lees/schijf-schijven , zoals cd-rw-,dvd+rw-en dvd-rw-schijven, zijn niet compatibel met de Recovery Manager-software.)

dat staat in de Opmerking gedrukt.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

van het merk TDK en ik weet van ondervinding dat dit een heel goed merk is Type DVD-RW (1-2X speed)

Heb vermoeden dat het wel degelijk aan de schijfjes te wijten is. Welke kleur hebben jouw schijfjes, blauw of zilver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kightgangsta: Aan wat is dit dan eigenlijk te wijten: Model brander te oud of niet compatibel. Ik ken nu ook al heel wat van computer maar dit wist ik echt nog niet dat je dit probleem kon hebben met DVD-RW schijfjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kightgangsta: Aan wat is dit dan eigenlijk te wijten: Model brander te oud of niet compatibel. Ik ken nu ook al heel wat van computer maar dit wist ik echt nog niet dat je dit probleem kon hebben met DVD-RW schijfjes

computers kunnen je altijd verrassen

vb: mijn ram geheugen van DDR2 2 keer 1 gig zit in op de juiste plek en het andere in DDR1 en de pc zit dit als 2 gig steek ik ze alle 2 juist dan start hij niet

heb dit ook al gehad dit soort probleem en andere schijfjes loste het op

Link naar reactie
Delen op andere sites

vb: mijn ram geheugen van DDR2 2 keer 1 gig zit in op de juiste plek en het andere in DDR1 en de pc zit dit als 2 gig steek ik ze alle 2 juist dan start hij niet
Dit is eigenlijk geen verrassing hoor, is steeds zo geweest hoor bij elk type moederbord. Dit is om de reden dat je 2 verschillende soorten geheugenbanken hebt.

Even wat nadere uitleg geven.

PC 80386 waren er moederborden 386dx en 386sx , 4 geheugenbanken, plaatste je er 4 geheugenlatjes in moest dit zelfde fabrikant en zelfde model zijn.

PC 80486 moederborden 486sx , 486dx en 486 dx40 , 4 geheugenbanken bij sx en dx en bij sommige DX40 waren er 4 of 6 geheugenbanken, wel 4 banken voor edoram of 4 voor edo-ram + 2 voor sd-ram

plaatste je bij het moederbord 4 edo+2 sd geheugenbanken 2x edo-ram en 2x sd-ram had je net zelfde probleem wat jij beschrijft.

Vanaf 586 is het dan enkel SD-ram geworden en kon je geheugenlatjes plaatsen van verschillende fabrikanten.En dan had je dit probleem nog eens bij Dell en Compaq, bij IBM en Packard Bell weet ik niet juist meer. Geheugen veranderen, je kocht nieuw geheugen, moest di bij Dell en COMPAQ zilverkleurige zijn, de goudkleurige werkten er niet in. Bij een kloon kon je dus wel zilver of goudkleurig gebruiken.

Maar hier dit probleem nog nooit van gehoord. Wel weet ik van vroeger bij de cd-rom schijfjes van TDK dat je er zilveren en blauwe had. In sommige branders kon je ze allbei gebruiken, in sommige branders kon je de blauwe niet gebruiken , dus enkel de zilverkleurige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blaker, ik denk dat er iets niet juist is met je brander of brandprogramma. Heb hiernet ook een backup gemaakt op nog een paar toevallig gevonden TDK DVD RW schijfjes 1x4 Is probleemloos verlopen. Begin Backup gaf hij wel aan dat schijfjes moesten geformateed worden wat dus ging, en daarna backup begon weg te schrijven. heb dit wl gedaan als test, maak normaal altijd mijn backup op een externe HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.