Ga naar inhoud

Asus s56c laptop start pas na vele pogingen op ( filmpje)


Aanbevolen berichten

Er is, naast het probleem met de cache SSD (SanDisk SDSA5DK-024G), ook nog het probleem met het RAM-geheugen ... dat kan gaan van - in voorkomend geval - het niet-herkennen van twee verschillende merken (?) over een defect slotje, defecte module, tot - zoals je reeds aanhaalde - een probleem met het moederbord dat dan ook nog mee aan de basis kan liggen van het opstartprobleem.

 

Mocht dat stuk zijn, dan ben je meteen "vertrokken" voor een paar honderd euro ... :(

 

We lezen het vervolg hier wel ... succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptop heeft altijd 6gb herkent, want ik heb hem ook zo gekocht.. nu checkte ik het nogmaals en zie ik dat hij de "tweede lat" dus niet herkent... Is in elk geval geen goed teken :) heb het latje reeds eruit gehaald, en terug in gestoken (misschien slecht contact) maar dit mocht niet baten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je wat een nieuw mobo kan kosten: Für asus k56cm k56cb s56c s550cm notebook mainboard mainboard i3 i5 i7 cpu getestet 100% und voll funktionsfähige. Preis FOB: US $ 120-160 / Stück (en dat je, mocht je zelf willen gaan zoeken, dat blijkbaar meerdere typen laptops hetzelfde mobo hebben).

Of ik zelf dat avontuur (aanschaf en vervanging) aan zou gaan weet ik niet. Als je echter handig bent, sommigen draaien er hun hand niet voor om:


 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.