Ga naar inhoud

Opstartproblemen na fabrieksinstellingen

Lars_

Aanbevolen berichten

Na een nieuwe installatie doe je er goed aan Windows update NIET op Automatisch te zetten, maar op  "Naar updates zoeken, maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren".

post-22140-0-51665600-1429637912_thumb.j

Zo heb je Windows update zelf helemaal in de hand en kun je de aangeboden updates met kleine aantallen installeren.

En ja, je moet sowieso ALLE belangrijke updates installeren en best ook alle aanbevolen updates.

Kijk in Windows eigenschappen eens of Service Pack 1 al geïnstalleerd is. Zo neen, dan komt die best als één van de eerste aan de beurt.

Maar eigenlijk moet je na een nieuwe installatie eerst in apparaatbeheer gaan kijken of alle drivers geïnstalleerd zijn. Wanneer je de recovery gebruikt (naar fabrieksinstelling) dan is dat normaal gezien allemaal dik in orde, zij het dat bepaalde drivers misschien niet de recentste versie dragen maar dat kun je later nog bijsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar updates zoeken, maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren".

Had ik inderdaad al meteen ingesteld, ik download nu per tien, sluit af, start op en dat gaat tot nu toe nog goed. ik zal na deze 10 updates kijken voor service pack 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop gaat tot nu toe goed, met updaten.

Ik heb wel nog een andere vraag, voor mijn opleiding ga ik het programma autodesk CAD gebruiken en daar heb ik een laptop voor nodig met intel i7.

Vandaag is er op ibood een lenovo laptop, maar is deze laptop goed genoeg om met CAD te werken? (En heeft de videokaart daar veel mee te maken)?

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/1330/3068/lenovo-essential-b50-70-notebook.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.