Ga naar inhoud

Games starting niet op.

Aanbevolen berichten

Ook AdwCleaner heeft de resten van malware nog opgeruimd. Indien er verder geen positieve invloed van uitgaat - na alle topics die we al behandeld hebben en waar steeds nieuwe malware komt opduiken - zou ik toch eens ernstig beginnen nadenken of al je IOBIT-programma's wel doen wat ze zouden moeten doen en niet eerder je hele PC om zeep hebben geholpen. Veel alternatieven blijven er niet meer over om de oorzaak van al je problemen te duiden. Betaald of niet ... het blijft - naar mijn idee - een bende rommelprogramma's. En het is niet omdat je er - tot op heden - geen problemen mee gehad hebt, dat dit nu niet het geval kan zijn. Ook dergelijke programma's krijgen al eens een (foute ?) update, niets is dus helemaal zeker. En het feit dat je permanent malware binnenhaalt, is ook al geen referentie van een sterke bescherming en opruiming van je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad de enige optie in jouw situatie ... :mellow:

Beschik je over een legale licentie van die Windows 7 Ultimate ?

Ja. 2 zelfs lol. heb een officiele cd gekocht, en een vervangende media disk van microsoft ontvangen echter ben ik de 64 bits kwijt daarvan.. en heb enkel nog de beschadigde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.