Ga naar inhoud

Games starting niet op.

Aanbevolen berichten

eerste melding:

Unsupported Product

The product key you entered appears to be for software licensed through an Enterprise Agreement.   Please contact the Volume Licensing Service Center for software recovery options or visit the Volume Licensing Home Page for more information on Enterprise Agreements.

tweede op de andere code:

Unsupported Language Error

The language you've selected is not available for the product you are eligible for.  Please select a different language.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie fotos. (codes verwijderd) de een met opgeschreven code is dus die vervangende media die ik van microsoft verkregen heb, dit is met de hand opgeschreven omdat die maar de 32 bits versie is. en dus de officele cd hoesje die ik had met de 64 bits de officiele sticker heeft.. als ik nou eens wist waar ik dat stom ding heb gelaten had ik dit probleem niet

post-29192-0-15159000-1428788093_thumb.j

post-29192-0-53592500-1428788093_thumb.j

post-29192-0-88077000-1428788093_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

we kunnen weer ietsjes verder..

ik heb het sterk vermoeden dat dit het probleem is.

ik heb zojuist fallout nog eens geopent en de settings aangepast. (fallout starte ook niet!)..

heb een clean video kaart installatie gedaan en dat had geen effect.. maar nu ben ik er waarschijnlijk achter wat er gebeurd.

ik had voor de fun fallout in settings op "windowed" gezet inplaats van full schreen.. wat washet resultaat? HET SPEL WERKT! echter niet dan supper groot maar goed...

toen ik windowed terug uit zette kreeg ik dus de zelfde melding dat hij terug naar t bureablad crasht. waar kan dit probleem nou zitten? scherm grote? wat dan ook.. kunnen we er op een of andere manier voor zorgen dat mijn spellen ALLEMAAL in windowed mode openen??

kan dit via teamviewer eventueel?

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.