Ga naar inhoud

Games starting niet op.

Aanbevolen berichten

hmm kan mijn post niet bewerken.. dan maar zo..

windows is opnieuw geinstalleerd op 10-4-2015. gisteren na een update tijdens de nacht is er ergens iets fout gegaan en starte hij niet meer op..

maar t kan ook zijn dat he door een gekocht spel was (cd) die gebruikt een beveiliging tegen piratery maar windows weigerde uiteindelijk dat programma omdat "Security"  not ondertekend was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de vraag welke de huidige toestand van de PC is ? ... volledig in orde of ... ?

Hij starte weer op.. maar toestand weet ik dus nog niet precies.. weet wel dat hij nu opeens 192 updates heeft lol.. vannacht doe ik die pas anders heb ik heel de dag geen pc.

toestand is dus voor mijn een beetje onduidelijk. wel is duidelijk dat ook met de nieuwe instalatie van windows, windows nogsteeds zeer instabiel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste heb je een beetje zelf in de hand gehad, je wou immers al gaan gamen alvorens de installatie volledig voltooid is ... :banghead:

Windows installeren, alle updates erop en dan maak je een image ... alle basissoftware erop en dan maak je image nummer twee op een andere externe geheugendrager.

Eerst werken en pas dan spelen ... anders loopt het binnen de kortste keren weer fout !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste heb je een beetje zelf in de hand gehad, je wou immers al gaan gamen alvorens de installatie volledig voltooid is ... :banghead:

Windows installeren, alle updates erop en dan maak je een image ... alle basissoftware erop en dan maak je image nummer twee op een andere externe geheugendrager.

Eerst werken en pas dan spelen ... anders loopt het binnen de kortste keren weer fout !

heb eigelijk nog niet gegamed enkel gedownload ivm de downlaod limit die wij hebben moest ik dat allemaal eerst doen.

updates zijn trouwens grootste deel (95) taal paketten waar je geen reet aan hebt lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.