Ga naar inhoud

[OPGELOST] keuze uitde meest bekende virusscanners ?

Aanbevolen berichten

Wie kan me een virusscanner aanraden die net dat ietsje meer heeft dan de anderen ? Is er ergens een bespreking van of een reward die de scanner heeft behaald ? Belasting van de scanner op het systeem.Virusscanner met xp pro en of vista ?

Een heleboel vragen zo pas bij het begin van 2009. Trouwens aan iedereen een gezond en gelukkig 2006.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan u ook een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst.

scanners die aan te bevelen zijn zijn wel de volgende

kaspersky

mcafee

nod32

norman

dit zijn geen verkeerde scanners :)

ze scoren ook goed in de tests met wat ze vinden en wat systeembelasting betreft.

ik heb zelf goede ervaringen met alle 4 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs in ComputerTotaal! nog een artikel gelezen over virusscanners.

Kaspersky won toen, en tweede plaats was voor NOD32

McAfee was niet zo'n goede keuze volgens hen, zwaar belastend voor je systeem.

Bitdefender 2009 TS gebruik ik nu op drie pc's, en ben daar heel tevreden over.

Is ook opgenomen in die test, kwam als degelijke middeklasser uit de hoek met zéér goede real-time protection. En het is vrij goedkoop(80 euro voor 3 pc's).

Ik doe geen rare dingen op mijn pc, maar ik zit vrij veel op internet en ik heb geen last van virusjes ofzo.

Het is een beetje een persoonlijke keuze, download de Trail's eens van diegene die je het beste lijken.

EDIT:als je wil stuur ik je de conclusie door, van ComputerTotaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avast! is zeker niet slecht, laten we zeggen dat het goed genoeg is voor de gemiddelde thhuisgebruiker.

Maar als je veel download enzo, zou ik een andere aanraden.

Alhoewel Avast! zijn werk zeker niet slecht doet zijn er betere (gratisse?à alternativen.

Dan denk ik aan Avari Antivir, zeer goed gratis programma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.