Ga naar inhoud

Problemen met AV nieuwe computer.

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe computer (Acer) waarbij geen installatie-cd geleverd was maar waarop Windows 8.1 al geïnstalleerd was.
Ik heb de bijgeleverde McAfee anti-virus verwijderd van mijn computer en Qihoo 360 Total Security geïnstalleerd omdat ik gehoord had dat deze beter is.
Gisteren werkte deze 360 TS naar behoren, maar vandaag kreeg ik hem op geen enkele manier opgestart, waardoor ik Windows Security heb moeten inschakelen om niet volledig zonder AV te zitten.

Het lukt me ook niet Qihoo 360 TS te verwijderen van mijn computer, noch om andere programma's zoals Adguard of Adobe Flash Player te installeren (ik krijg steeds een foutmelding). Hierdoor krijg ik bij het bekijken van filmpjes op YouTube na een tijdje een blauw scherm met de melding "System thread exeption not handled", waarna mijn computer wordt herstart. Upbooten via F8 werkt niet, en aangezien ik geen installatie-cd gekregen heb, weet ik niet hoe ik de computer in safe mode kan opstarten.

Ik zou eerst en vooral een degelijke anti-virus willen hebben die werkt op mijn computer. Heeft iemand een idee waarom Qihoo na herstarten van computer niet meer werkte? Ik kan hem niet aanklikken in het onderhoudscentrum, hem opstarten via het icoontje op het bureaublad lukt ook niet. Als ik het programma wil verwijderen via configuratiescherm en "uninstall" aanklik, meldt hij dat de uninstall module niet meer werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt mee ... want dit programma wordt ook aangeboden via een aantal dubieuze websites. Maar in jouw geval is het via de originele firmawebsite.

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.