Ga naar inhoud

Internet explorer


HVA

Aanbevolen berichten

Ik krijg telkens een pop up met de melding "Internet explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is" Dit al gedurende een aantal dagen. Wat kan ik hier aan doen?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens kijken of het resetten van IE je problemen oplost, anders mag je aan de slag met RSIT:

 

- Open Internet explorer. 
- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties. 
- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen... 
- Klik nogmaals op Opnieuw instellen. 
- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:
Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren:
 reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).
Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u
 hier.

 

*************************************************************************************************

*************************************************************************************************

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.


Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Asus,

gisteren heb ik IE gereset zoals u hierboven omschreef en tot nu toe heb ik geen problemen meer ondervonden. Moesten deze terugkeren in de komende dagen zal ik aan de slag gaan met RSIT. Alvast bedankt voor je hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder: als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.