Ga naar inhoud

Ads by name


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Ldw,
 
Mijn excuses voor deze laattijdige reactie, ik had het de voorbije dagen vrij druk.  :unsure:
 
We gaan verder met de behandeling:

Ga naar Start > Configuratiescherm > Programma's > Programma's en Onderdelen en verwijder volgende programma's (indien aanwezig):

  • AnviSoft
  • Ad-aware
  • SpyHunter






Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    C:\Program Files (x86)\ConduitEngine;fs
    C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro;fs
    i2KP16dgfO6HxP1w7u6.exe;a
    i2KP16dgfO6HxP1w7u6.exe;z
    C:\PhysicalDisk0_MBR.bin;p
    mfehidk01;s
    C:\Users\Laurens\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini;f
    C:\ProgramData\Ament.ini;f
    {A744B3D8-1FE3-4FD2-B6AE-08323606082C};c
    {EDD1E00A-89D5-4591-AFB7-345169E39BAF};c
    C:\Users\User\Downloads\2360(1)\Support\SETUP.EXE;f
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Sample.zip uploaden.

  • Op de onderstaande locatie is door Zoek.exe een ZIP bestand geplaatst met de naam sample_20120615_0718.zip. (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
  • C:\Users\Public\Desktop - Windows XP gebruikers kunnen het bestand terug vinden bij C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad
  • Upload dit bestand naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.

52f34c894c342-sample.png

Tot slot nog even vragen: heeft U het programma Disco Games zelf geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)

  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    C:\Windows\Tasks\disco_games_notification_service.job;f
    C:\Windows\System32\Tasks\disco_games_notification_service;fs
    drivers-services-list;
    hostslook;
    filesrcm;
    iedefaults;
    ffdefaults;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ldw,
 
Probeer onderstaande eens. Laat eveneens maar weten mochten er veranderingen zijn.

Download de 51c42d4572092-PandaCloudCleaner.pngPanda Cloud Cleaner naar het bureaublad.

Panda Cloud Cleaner uitvoeren

  • Dubbelklik op "PandaCloudCleaner.exe" om de tool te installeren.
  • Wanneer u een melding van het gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe door op "Ja / Yes" te klikken.
  • Klik vervolgens op "Accept and Scan".
  • Gebruik de computer verder niet en wacht tot de scan gereed is.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u op het pijltje naast de gedetecteerde items.
  • Klik vervolgens op "view report" en sla dit logbestand op het bureaublad op.
  • Onderneem nog geen verdere acties, maar voeg het logbestand eerst als bijlage toe aan het volgende bericht.




Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
  • Klik op de menuknop 2014-01-10-13-08-08-f52b8c.png en klik daarna op Help 2014-01-10-13-10-08-eaa722.png .
  • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
    • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.
  • Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox vernieuwen...
    firefoxreset.png
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox vernieuwen om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.




Download 51a5f5c328e95-aswmbr16.pngaswMBR.exe naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "aswMBR.exe" om de tool te starten.
  • Klik op "Ja" bij de vraag om de laatste virusdefinities van Avast te downloaden.
  • Klik nu op de knop "scan" er zal nu tevens een snelle scan van de systeemschijf worden uitgevoerd.
  • Als de scan gereed is klikt u op de knop "save log"
    5062f6a4d59ad-aswmbr2.png
  • Plaats dit log bestand in het volgende bericht als bijlage.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Logjes zien er opnieuw goed uit... je MBR is in elk geval helemaal schoon, met een rootkit infectie heb je dus zeker niet te maken.

Ik heb er intussen een collega bijgeroepen die deze zaak mee opvolgt, op die manier komen we hopelijk snel(ler) tot een oplossing. :top:

 

Heb je dit probleem enkel in Firefox? Of ook in andere browsers zoals IE of Google Chrome?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.