Ga naar inhoud

Functie toets werkt niet.

Gast

Aanbevolen berichten

Geachte meneer/mevrouw,

Ongeveer 1 jaar geleden heb ik mijn computer van Windows 7 naar Windows 8.1 geüpdate.

Model: A55DR

Hierna werken de functietoetsen niet meer. Ik wil er nu wel eens iets aan gedaan hebben. Ik ben naar de site van Asus geweest om een nieuwe driver te installeren. Ik weet alleen niet wat van 1 ik nodig heb. Zoveel verstand heb ik niet van computers, kan iemand me helpen?

Probleem:

Ik weet niet wat ik nodig heb en waar ik het kan vinden. Welke categorie en welke kan ik gebruiken?

Alvast bedankt voor de reactie  :D

Groeten, Max

post-30827-0-52152100-1428933171_thumb.p

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Arendax,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Op de ASUS-website worden deze drivers enkel aangeboden voor Windows 7 en Windows 8, niet voor Windows 8.1 ... normaliter doen de Windows 8 drivers het ook onder Windows 8.1.

Je kan ze downloaden via deze link: je hebt de ATKACPI driver and hotkey-related utilities nodig (bovenaan de pagina) en je neemt best de Download from Global (de middelste van de drie).

Het .zip-bestand kan je uitpakken door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor Alles uitpakken.

Maak, voordat je gaat installeren, veiligheidshalve een nieuw herstelpunt aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arendax,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

Op de ASUS-website worden deze drivers enkel aangeboden voor Windows 7 en Windows 8, niet voor Windows 8.1 ... normaliter doen de Windows 8 drivers het ook onder Windows 8.1.

Je kan ze downloaden via deze link: je hebt de ATKACPI driver and hotkey-related utilities nodig (bovenaan de pagina) en je neemt best de Download from Global (de middelste van de drie).

Het .zip-bestand kan je uitpakken door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor Alles uitpakken.

Maak, voordat je gaat installeren, veiligheidshalve een nieuw herstelpunt aan.

=> Ik heb nu alleen nog een probleem. Als ik met de rechtermuisknop op een icoontje klik ergens op mijn bureaublad dan lijkt het of me laptop vast loopt. Het doet niet meer, weet jij misschien het probleem? Het is heel raar en heb het sinds een weekje.

Met vriendelijke groet,

Max

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes wat dieper kijken dan: kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.