Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al een tijdje last van het probleem dat bij het laden van mijn beheerdersaccount het bericht 'De Service User Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.' tevoorschijn komt. Ik heb dus geen toegang tot mijn beheerdersaccount. Verschillende hulpsites vertellen mij dat dit probleem kan worden opgelost, maar telkens met beheerdersrechten, welke ik dus niet op mijn gastaccount heb. 

Ook opstarten in veilige modus wil niet werken. Wat ik ook probeer, ik kom er niet uit wat te doen. Iemand die misschien raad weet voor dit probleem ?

Alvast bedankt

Rang0rz

Geplaatst:

Wel dat is het probleem nou juist, mijn administratorgegevens zijn niet toegankelijk.

Opmerking U moet zich aanmelden met een Administrator-account om uw gebruikersprofiel te herstellen of om uw gegevens naar een nieuwe account te kopiëren. Voordat u met de probleemoplossing begint, meldt u zich bij Windows aan met een andere account die beheerdersrechten heeft, of start u de computer opnieuw op in de veilige modus om u aan te melden met het ingebouwde administratoraccount. 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al een tijdje last van het probleem dat bij het laden van mijn beheerdersaccount het bericht 'De Service User Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.' tevoorschijn komt. Ik heb dus geen toegang tot mijn beheerdersaccount. Verschillende hulpsites vertellen mij dat dit probleem kan worden opgelost, maar telkens met beheerdersrechten, welke ik dus niet op mijn gastaccount heb. 

Ook opstarten in veilige modus wil niet werken. Wat ik ook probeer, ik kom er niet uit wat te doen. Iemand die misschien raad weet voor dit probleem ?

Alvast bedankt

Rang0rz

Je hebt dus voor jezelf enkel een gastaccount (standaardaccount zonder admin rechten uiteraard).

Was dat een bewuste keuze? En zo ja, waarom wil je dat nu veranderen?

Gaat het hier om je eigen pc of gaat het om een pc die je in de huidige staat van iemand gekregen of gekocht hebt?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.