Ga naar inhoud

firefox

killah

Aanbevolen berichten

yo mensen , heb een probleem met mijn firefox :P

het valt uit als ik meer dan 1 ding openstaan heb op mijn computer

als alleen die internet pagina openstaat dan blijft het maar als er nog maar iets anders openstaat zoals msn ofzo dan valt het uit

weet iemand wat het is en kun je me helpen?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van Firefox heb je nog Firefox 2 of heb je al drie?

Kan je bijvoorbeeld met Internet Explorer nog wel meerdere dingen openen?

Het ligt niet aan MSN denk ik, probeer Firefox te deinstalleren/opnieuw installeren.

Geeft dit verschil?

Hoeveel RAM heb je in je pc? Firefox (en dan vooral FF2) lust nogal veel RAM geheugen. Als je weinig RAM hebt kan dit soms gebeuren(had ik overlaatst met 128mb ram).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij mij is het hier net helemaal andersom. IE, Firefox en Opera steeds zonder problemen gewerkt. Laatste beveilingigsupdate van Microsoft uitgevoerd. IE zo traag als een slak, Opera en Firefox geen enkel probleem. Update verwijdert. IE probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik bedoelde eigenlijk niet als het alleen bij msn is ^^ het is gewoon als er meer dan 1 "iets" openstaat dan valt het uit , ik bedoel dus msn mag wel aan staan maar er mogen geen gesprekken openstaan. ik weet ook dat het begonnen is toen we van expresnet naar comfortnet gingen. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft , maar op dezelfde moment begon het wel. En idd ik kreeg de melding dat ik niet genoeg c schijfruimte meer had maar dat heb ik al opgelost

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet ook dat het begonnen is toen we van expresnet naar comfortnet gingen.

Kan er inderdaad iets met te maken hebben, even je provider contacteren zou ik zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overstappen van Expressnet naar Comfortnetkan erop zich weinig mee te maken hebben.

Dat is bij wijze van spreke een knopje omdraaien bij telenet, maar het kan altijd;-)

Maar Comfortnet heeft een downloadlimiet van 4GB, terwijl expressnet eentje heeft van 25GB.

Misschien zit je downloadlimiet wel vol, en dan doet internet soms raar.

HIER kan je nakijken of je downloadlimiet vol zit of niet.

• Download Trend Micro Hijack This
    Dubbelklik op HJTInstall.exe
    Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

• HijackThis zal openen na het installeren.
    Klik op "Do a systemscan and save a logfile".
    Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
    Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.
    Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL-V
    NB. gebruikers met Windows Vista zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Kunnen we malware (hopelijk) uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dit tooltje installeren en je kan je limieten zelf controleren zonder de telenet webpagina te moeten gaan bezoeken

ISP Monitor Software

En als je limieten werkelijk overschreden zijn heb je 2 (3) mogelijkheden

1. Ofwel volume blokken bijkopen

2. Ofwel verder surfen aan normale snelheid, maar de volumes die je verbruikt boven je verbruikerslimiet zal aangerekend worden, is wel minder duur dan blokken aankopen. Heb je blokken aangekocht blijven die wel bestaan, en zul je die dus maandelijks moeten bijbetalen. Dus bij begin nieuw limiet in je telenet instellingen aanpassen. Je moet wel de hoofdgebruike zijn om dit alles aan te passen.

3. Naar het buitenland vertrekken, waar ze nog internetvriendelijk zijn met de klanten en dus heel wat goedkoper dan in ons landje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.