Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
portGbal;s
C:\Windows\system32\FMFP9TU36APK214J9BTBNM;fs
{08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501};c
C:\Windows\tasks\BYAIAMUF.job;f
C:\Users\Gert\AppData\Roaming\BYAIAMUF.exe;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"portGbal"=-;r64
C:\ProgramData\{705703d0-3cbb-b179-7057-703d03cb0f40};fs
C:\ProgramData\{83bbc312-4edc-b32c-83bb-bc3124ed0c49};fs
C:\Program Files (x86)\bugwatcher;fs
C:\Program Files (x86)\keePItBroawse,fs
C:\ProgramData\14805162304170585651;fs
C:\ProgramData\{b6dff0fd-128f-2b9e-b6df-ff0fd128c3f4};fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad dat die nummering verschijnt bij meervoudig gebruikt van CCleaner. Hie staat het nu met de onbereikbare websites ? Want je laatste logje van AdwCleaner ziet er goed uit.

 

So far, so good. Als dit écht de oplossing is, ben je echt een lifesafer! 1000x dank! 

Mocht het toch nog voorkomen, laat ik het weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: ipconfig /flushdns en druk op Enter.

Type netsh winsock reset en druk op Enter.

Type netsh int ipv4 reset reset.log en druk op Enter.

Type exit en druk op Enter.

 

Herstart de pc en kijk of deze acties iets hebben veranderd aan de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: ipconfig /flushdns en druk op Enter.

Type netsh winsock reset en druk op Enter.

Type netsh int ipv4 reset reset.log en druk op Enter.

Type exit en druk op Enter.

 

Herstart de pc en kijk of deze acties iets hebben veranderd aan de situatie.

 

Ik heb alle acties uitgevoerd en de computer opnieuw opgestart.

Ik houd je verder op de hoogte als het probleem opnieuw voorkomt.

 

Alvast bedankt voor je hulp kweezie wabbit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg ben ik er alweer. 

Dezelfde foutmelding is opnieuw opgedoken.

 

Toen ik de computer opnieuw opstartte, zag ik in Google Chrome ook een nieuwe extensie opduiken (reclame).

Dit viel makkelijk op te lossen door de extensie te verwijderen, maar echt goed nieuws kan je dat natuurlijk ook niet noemen.

 

Ik weet echt geen raad meer. Is er iemand die nog een eventuele oplossing kent?

Het probleem ligt trouwens ook niet aan een specifiek netwerk, aangezien ik de foutmelding al op verschillende netwerken kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.