Ga naar inhoud

HP Deskjet 2544 print niet, sommige pdf wel, kopieert wel


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een HP Deskjet 2544 gekocht. Ik heb hierover concact gehad met de winkel en zij adviseerde mij om niet de installatie cd maar een geupdate versie te gebruiken om te installeren. Ik heb de printer op de juiste wijze geïnstalleerd 

 

 

 

Heb hem daarmee geïnstalleerd omdat dat werd geadviseerd maar dat maakte geen verschil. Ik ben er ondertussen echt moedeloos van geworden.

 

 

Dit had ook geen effect. Hij stond al ingesteld op deze wijze. In de lijst met stuurprogramma's stond echter nog wel de oude printer. Ik vermoed dat deze nog niet helemaal is verwijderd terwijl ik dit al wel heb gedaan via programma verwijderen. Heb hem zelfs nog opgezocht via deze computer en hij was nergens te vinden. Ik ben ook al zelf wezen zoeken om via systeembeheer bij afdrukbeheer te komen, maar afdrukbeheer stond er niet bij bij systeembeheer.

 

 

Van mijn oude printer is de naam Canon Inkjet MP210 series, model MP210

Van mijn nieuwe printer is de naam HP Deskjet 2540 series, model 2544.

 

 

Ergens klopt er iets niet in je verhaal

 

Je koopt een printer en installeert de drivers die meegeleverd zijn.

De verkoper adviseert om de recentste drivers te installeren dat helpt ook niet.

 

Ik vraag je om over te schakelen op een ander driver type deskjet 450 of 990c en dan beweer je dat het zo al ingesteld staat, maar hou zou dat kunnen want je oude printer is een Canon.

 

 

Collega Kweezie Wabbit herinnert zich dat hij soort gelijk probleem al tegen gekomen is en beveelt een herstel of een herinstallatie van Office aan.

 

Weet je niet hoe dat moet vermeld dan in je volgend bericht welke Office versie je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.