Ga naar inhoud

Pc crashed


Minho

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik was een spel aan het spelen toen plotseling mijn scherm vol met verticale lijnen stond. Omdat mijn computer verder niet reageerde heb ik hem uitgedaan.

Maar nu start hij niemeer op, na het Windows logo komen er horizontale lijnen wirwar doorelkaar en ben ik verplicht om hem uit te zetten.

In safe mode opstarten lukt wel en ik dacht dat het aan de grafische kaart lag dus heb ik via apparaatbeheer de vorige driver geïnstalleerd, maar dit helpt niet.

Sorry voor eventuele spellingsfouten, want ik heb dus met mijn GSM moeten typen.

Danku voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat hier toch de videokaart het begeven heeft. Opstarten in de safemodus, start de pc met minimale drivers. De officiële driver wordt dus niet gestart. Vandaar dat je dan wel beeld hebt. Was je een grafisch zwaar spel aan het spelen? Ik krijg namelijk het idee dat warmte hier je videokaart de das heeft omgedaan.

Je zou nog even een ander beeldscherm kunnen proberen om uit te sluiten of het het beeldscherm zelf niet is.

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.