Ga naar inhoud

Administrator


probtje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zie dat je het service pack 2 voor Vista niet hebt geinstalleerd.
Is daar een speciale reden voor?
Doe je regelmatig de Windows Updates?
Je kan het Service Pack 2 (32bit) ook apart downloaden en dan zelf installeren.
 


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};c
C:\Program Files\AVG Web TuneUp;fs
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\Windows\tasks\ReimageUpdater.job;f
C:\Program Files\Reimage;fs
C:\Users\annick\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\m66qcm8p.default\extensions\avg@toolbar;f
C:\Users\annick\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\m66qcm8p.default\searchplugins\avg-secure-search.xml;f
C:\Users\annick\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\m66qcm8p.default\searchplugins\badoo.xml;f
C:\ProgramData\Avg_Update_0215tb;fs
C:\ProgramData\AVG Web TuneUp;fs
ReimageRealTimeProtector;s
vToolbarUpdater18.4.0;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
""=-;r
"vProt"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Indien dit niet lukt in normale modus, voer dit dan uit in veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.