Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het nieuwe latje is erin gezet omdat het oude latje kapot was. Hierna had ik geen problemen met vastlopen of blauwe schermen o.i.d. Dit gebeurde pas een paar maanden later. De pc is volledig stofvrij en de fannetjes draaien naar behoren.

Geplaatst:

je hebt dus al eerder meegemaakt dat een geheugenlatje je in de steek liet.

vandaar de suggestie om het eens met één van de latjes te proberen.

en wellicht is het handig om de foutcode van je bsod's door te geven; er zijn hier experts die daar wel raad mee weten.

Geplaatst:

Het is goed mogelijk dat je geheugencontroller niet goed overweg kan met die twee geheugen modules, en als de geheugencontroller in de fout gaat is dat niet met software of wat dan ook te achterhalen.

Het enige wat je kan doen is de geheugenlatjes afzonderlijk proberen en kijken of een crash en of BSOD uitblijft.

Geplaatst:

Oke top bedankt ga ik dat eens proberen.

Wat ik nu heb is steeds als ik mijn computer dan weer voor het eerst opstart op een dag hij al vastloopt in het aanmeld scherm. Als ik hem dan afsluit en niet volledig de stroom eraf haal en hem weer aanzet krijg ik de bios piepjes. Indien ik hem wel volledig van de stroom afhaal doormiddel van het knopje achter op de pc en deze hierna weer aanzet start hij wel op. Echter duurt het dan wel lang voordat hij aangaat als ik op de aan en uit knop druk. Daarom heb ik het idee dat het misschien aan de voeding o.i.d. ligt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.