Ga naar inhoud

Computer crasht en HD tune test uitslag


Headsh0t

Aanbevolen berichten

Het is goed mogelijk dat je geheugencontroller niet goed overweg kan met die twee geheugen modules, en als de geheugencontroller in de fout gaat is dat niet met software of wat dan ook te achterhalen.

Het enige wat je kan doen is de geheugenlatjes afzonderlijk proberen en kijken of een crash en of BSOD uitblijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke top bedankt ga ik dat eens proberen.

 

Wat ik nu heb is steeds als ik mijn computer dan weer voor het eerst opstart op een dag hij al vastloopt in het aanmeld scherm. Als ik hem dan afsluit en niet volledig de stroom eraf haal en hem weer aanzet krijg ik de bios piepjes. Indien ik hem wel volledig van de stroom afhaal doormiddel van het knopje achter op de pc en deze hierna weer aanzet start hij wel op. Echter duurt het dan wel lang voordat hij aangaat als ik op de aan en uit knop druk. Daarom heb ik het idee dat het misschien aan de voeding o.i.d. ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.