Ga naar inhoud

ASUS K52JC gekleurde strepen op scherm


computeboy

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

 

Als er één ding niet goed werkt, volgt er nog één zeggen ze dan!

 

Ik zet daarjuist rond 15u mijn laptop af en nu wil ik deze terug opzetten, maar ik kreeg geen deftig beeld. Er komen enkel verticaal gekleurde strepen op het beeldscherm van de laptop.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik werk momenteel even met een apart beeldscherm en dat gaat zonder problemen. Dus ik denk niet dat het de videokaart is. Wat kan er dan kapot zijn? Wat zou dit kosten en hoe lang duurt de reparatie? Ik heb geen garantie meer aangezien ik hem al bijna 4 jaar heb en ik had maar 2 jaar garantie. Ik kan hem ook geen dag missen, ik heb hem elke dag nodig voor school!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meerdere mogelijke oorzaken: slechte connectie / connector van de bekabeling aan het moederbord of aan het beeldscherm, beschadigde kabel ...

 

Oorzaak kan enkel vastgesteld worden na demontage, prijs en tijdsduur voor dergelijke herstelling kan je moeilijk op voorhand inschatten maar ik vermoed dat de PC-hersteller van dienst je daar meer info kan over verschaffen nadat hij zijn diagnose heeft gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daarjuist naar de winkel geweest en daar werkte alles perfect. Ik was wat beschaamd, want ik had alles thuis nog nagekeken of het toch niet werkte, zelfs mijn ouders hadden gezien dat hij niet werkte en daar was alles goed. Nu werkt alles weer, dus waarschijnlijk een slecht contact of iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat behoort inderdaad tot de mogelijkheden en is - ook weer - enkel op te lossen mits demontage.

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.