Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag

Vanmiddag heb ik een philips shb 7150 gekocht en daarbij een bluetooth adapter van trust ( enige die ze hadden bij mediamarkt ). Ik heb zelf niet veel verstand ervan, maar heb veel gelezen en schijnt probleem te zijn met windows 7 en deze hoofdtelefoon. Echter ik lees veel verschillende adviezen en heb ze echt allemaal geprobeerd. De koptelefoon staat wel gewoon bij apparaten en bij afspelen. Eigenlijk staat alles op ok alleen er komt geen geluid uit.

Bij afspelen staat hij ook maar kan er geen verbinding mee maken.

Bij eigenschappen op het tabblad sevices staat er:

afstandbedieng ( aangevinkt )

audio dink ( aangevinkt )

handsfree telefonie ( aangevinkt )

hoofdtelefoon ( niet aangevinkt, als ik die aanvink en op ok klik komt vervolgens de volgende melding:

stuurprogramma kan niet worden geinstalleerd.

Inmiddels staat hij wel aangevinkt maar er komt dus geen geluid uit.

Heb ook nog een keer een melding gezien, problemen met mono audio.

Nu las ik wat over ad2p bluetooth drivers, die heb ik van verschillende sites getracht te installeren maar werkt allemaal niet.

Ook zie ik dat je ad20 audio bluetooth adapters heb, moet ik die misschien hebben?

Misschien zit ik sowieso helemaal verkeerd, ben niet echt handig met computers, dus wie mij kan helpen, heel graag!

Geplaatst:

Dag Matt100,

Ik heb voor jouw probleem een eigen topic aangemaakt, zo blijft alles overzichtelijker.

indien op jouw computer geen Bleutooth aanwezig is ( interne of extern) kan je er ook geen verbinding mee maken.

je zal dan inderdaad een bluetooth adapter moeten aankopen die je op de computer aansluit.

Geplaatst:

Als hij verbinding maakt zegt hij dat hij zoekt naar services maar die vind hij niet. Hij maakt dus niet echt verbinding want het blauwe lichtje blijft knipperen. Met mijn telefoon doet hij het wel prima, dan knippert het blauwe lampje af en toe, dat is de verbindingstand. Maar hij heeft de koptelefoon als bluetooth apparaat wel gevonden alleen de echte verbinding komt niet tot stand. Soms een melding over iets met stuurprogramma, maar soms ook helemaal geen melding.

Geplaatst:

hey, bedankt voor je hulp.  Inmiddels is het opgelost, heel apart, maar ergens las ik dat de bluetooth adapter op usb poort 2 aangesloten moet zijn. Misschien heeft het ermee te maken dat ik ook voor draadloos internet een adapter gebruik op een usb poort. Echt heel weinig over te lezen. Maar hij doet het nu!:)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.