Ga naar inhoud

KB3038314: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11 voor Windows 7 voor x64-systemen kan niet worden geinstalleerd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan de volgende update niet installeren. Hij geeft steeds aan installatie mislukt. Ik had de pc opnieuw geïnstalleerd voordat ik met updaten begon. Heb ook al diverse oplossingen van windows update zelf geprobeerd. Kwam het probleem vaker tegen op google. Hij geeft de volgende foutcode aan: 80092004.

KB3038314: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11 voor Windows 7 voor x64-systemen

Downloadgrootte: 42,7 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld bij een softwareproduct van Microsoft dat invloed kan hebben op uw systeem. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Zie voor een complete lijst met problemen die in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge Base-artikel. Nadat u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten.

Meer informatie: 

Help en ondersteuning: 

Geplaatst:

Je kan dit eens  proberen, bij mij lukte het vorig jaar bij een update:

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / service
Scroll naar beneden en dan ziet je Windows update en met de rechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga dan naar C:\Windows\SoftwareDistribution
Bij map download alles leeg maken
Bij map DataStore alles leeg maken (ook map logs)

Terug naar service en Windows update met de rechtermuisknop starten.

Nu zal je weer update krijgen en hopelijk dat het nu wel goed gaat.

Geplaatst: (aangepast)

Dit is weer een voorbeeld van een brakke update waar Microsoft in uitblinkt.

Controleer eens welke versie van Internet Explorer je hebt.

Start IE op en druk achtereenvolgens op de toetsen Alt, H en O

Als er staat

versie: 11.0.9600.17728

inclusief updates: 11.0.18 (KB3038314)

dan is de update reeds geinstalleerd en kan je de update verbergen.

Om de update te verbergen ga je naar windows updates en open de lijst van aangeboden updates.

Klik met rechts op de juiste update en kies verbergen.

De update zal nu niet meer aangeboden worden.

aangepast door kweezie wabbit
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.