Ga naar inhoud

Toetsenbord werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Gast tweetygrunn
Geplaatst:

Ik heb een probleem waar ik zelf niet uitkom.

sinds een tijdje doet mijn toetsenbord van mijn desktop niet meer. Er werd gebruik gemaakt van een draadloze logitech mediacenter. Dus in 1e instantie batterijen vervangen, maar dat bleek het probleem niet te zijn. Ik had nog een nieuwe toetsenbord met draad op reserve dus die aangesloten en die andere verwijderd incl software.

Nu ben ik zover dat het lampje wel gaat branden, ook tijdens het opstarten kan ik gewoon op del klikken en kom in de bios. Daar werkt enter en esc ook gewoon, maar als ik de pc verder opstart en in windows Vista ben kan ik niks meer met de toetsenbord. Wat ik ook aanklik er komt alleen maar een pieptoon en geen letter op het scherm.

Het paarse stekkertje van het toetsenbord zit gewoon in het paarse stekkergaatje, dus dat is ook wel goed neem ik aan. Want anders zou hij in bios al niet werken. Was op internet even aan het zoeken geweest naar oplossing, daar werd het ontbreken van keyboard.dll genoemd. Dus die op de laptop opgezocht en gedownload en via het interne netwerk overgebracht naar de desktop. Pc opnieuw opgestart en toen ging het lampje branden. Maar goed, ik weet niet meer waar ik het probleem moet zoeken. Zat ook al te denken aan de connector op het moederbord maar dan zou ik ook niet via het toetsenbord in de bios moeten kunnen komen lijkt me.

Heeft iemand nog een idee waar ik naar kijken kan, wat eventueel de oplossing zou kunnen zijn?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.