Ga naar inhoud

Windows update problemen

Ivan89

Aanbevolen berichten

Systeem herstel kan niet worden uitgevoerd. Alle herstel punten hebben fouten.

Heb ik misschien iets verkeerd gedaan tijdens het opnieuw installeren?

Ik heb 2 schijven in mijn pc. Een 128gb ssd en een 3tb hdd. Beide heb ik geformateerd. Maar de 2 overige partities heb ik niks mee gedaan. Heb ik daarmee een fout gemaakt? Hadden alle 4 de partities geformateerd moeten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeem herstel kan niet worden uitgevoerd. Alle herstel punten hebben fouten.

Heb ik misschien iets verkeerd gedaan tijdens het opnieuw installeren?

Ik heb niet gevraagd of je systeemherstel wilde uitvoeren, maar de pc in de laatst bekende juiste configuratie terugbrengen.

Ik heb 2 schijven in mijn pc. Een 128gb ssd en een 3tb hdd. Beide heb ik geformateerd. Maar de 2 overige partities heb ik niks mee gedaan. Heb ik daarmee een fout gemaakt? Hadden alle 4 de partities geformateerd moeten worden?

Dat heeft er m.i. niets mee te maken hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Windows weer opnieuw geïnstalleerd, alleen dit heb ik dit keer de updates in groepjes van 10 geïnstalleerd. Ik heb de beveiliging updates als laatste gedaan.

Tijdens het updaten (alle KB... updates) zijn er 2 updates mislukt en is er 2 keer een diskcheck geweest. Tijdens de diskcheck zijn er een aantal zwevende en beschadigde bestanden verwijderd. Ook na het installeren van de drives kwam er een diskcheck voor. Na een bepaalde diskcheck zijn alle herstelpunten verdwenen en was de updategeschiedenis ineens leeg.

Tijdens de beveiliging updates ging het een keer mis. De pc moest zichzelf herstellen en dat heeft die gedaan. Waarschijnlijk is 1 van die updates de oorzaak geweest van de problemen.

Er is zijn nog een paar updates die moeten worden geïnstalleerd alleen krijg ik de foutcode 80246008.

Hoe kan ik deze laatste fout oplossen? 

Voor de rest werkt de pc weer prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.