Ga naar inhoud

scarlet

Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

Hoi Kweezie..

Denk het niet,ben misschien in de toekomst,gans het pakket te nemen met Proximus11 erbij,kom ik nog goedkoper uit als nu!En driemaal sneller internet,nu heb ik internet Scarlet adsl en tv telenet.

Maar heb geen idee,of alles goed werkt,zo als twee programma's opnemen...eentje kijken..en surfen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel me de vraag of je Scarlet Trio wel kan combineren met Proximus 11 zonder dat je gebruik maakt van Proximus TV ? ... volgens mij kies je ofwel een pack bij Scarlet, ofwel kies je een pack bij Proximus ... het combineren van twee verschillende providers, met slechts een gedeelte van het volledige aanbod ? ... :hmmmm:

Misschien eens info inwinnen bij de klantendienst(en) ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ik stel me de vraag of je Scarlet Trio wel kan combineren met Proximus 11 zonder dat je gebruik maakt van Proximus TV ?

Asus trio is TV/Internet/Telefoon...en ze bieden den 11 aan zo als Proximus,Scarlet is zuster bedrijf van Proximus ;)

Bellen naar klantendienst,antwoord weet ik al ja menheer alles werkt super :) .

Maar als je eens bij de helpdesk moet zijn,das één ander paar mouwen,spreek van ondervinding,je wil niet weten wat ik binnen de maand meemaakte met Scarlet!!!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh fcbbrugge, ik wil hier niet meteen één of andere provider voortrekken, maar je hebt volgens mij maar twee mogelijkheden: ofwel ga je voor kwaliteit en betaal je daar een prijs voor ... ofwel ga je voor het budget en lever je in aan kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Asus geef je volkomen gelijk hoor :D .Maar als ik het beste zou willen,das telenet natuurlijk!

Gaat hier niet door één rijgsysteem,alleen tv gaat,dat ze daar niks op vinden snap ik echt niet!Vind telenet trouwens wel duur.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.