Ga naar inhoud

windows geluiden spelen soms later af

johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

Afgelopen week is windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb soms dat windowsgeluiden later worden afgespeeld. Dit gebeurt bij het in en uitpluggen van een usb stick, het sluiten van een niet opgeslagen word bestand. Bij het opstarten van windows speelt hij het begin geluid pas af als het homescherm zoon 10 seconden in beeld is. Dit was vroeger niet voor de herinstallatie. Al mijn drivers en geluid zijn up to date volgens de pro versie van Driver Booster 2.3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

. Al mijn drivers en geluid zijn up to date volgens de pro versie van Driver Booster 2.3.

Misschien is dat wel juist het probleem.

Indien je een merk computer hebt haal je de drivers op de website van de fabrikant gelinkt aan het merk van de computer.

Indien geen merk computer moet je per hardware onderdeel de drivers gaan opzoeken op de website van de fabrikant gelinkt aan het merk van het hardware onderdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degene van wie ik hem gekocht heeft is ICT expert en heeft hem ook opnieuw geinstalleerd omdat de nieuwe printer niet werkte op de pc. Hij heeft ze per onderdeel geïnstalleerd omdat het geen merk pc is.

Wat ik ook nog wil zeggen is dat als je een youtube filmpje een tijdje pauzeert, bijv. een een paar minuten, en je dan weer op de play klikt dat het eventjes duurt voordat hij weer afspeelt en het play icoontje in beeld komt. Dit heb ik bij google chrome en internet. Zover ik weet heb ik recentste versie van google chrome en van adobe flash player.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De herinstallatie is uitgevoerd omdat de nieuwe printer niet werkte op de pc. Nu doet de printer het goed. Ik heb met de ICT expert nog geen contact over het geluid gehad. Misschien is het beter als ik dat eerst doe, voordat ik over ga op herinstallatie? Is deze herinstallatie gemakkelijk uit te voeren? Moet ik nog speciale dingen aanklikken of instellen in Windows?

Waren er nog bijzonderheden te zien in de speccy snapshot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het allereerste wat ik zou gedaan hebben is aan de expert die voor jouw de Windows installatie uitgevoerd heeft om uitleg vragen over het geluidsprobleem.

De driver voor audio uit bericht 8 kan je zonder probleem installeren.

Mijn mening over driver booster ken je al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.