Ga naar inhoud

windows geluiden spelen soms later af

johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij het herinstalleren kwam er bij twee pogingen steeds een blauw scherm in beeld. Misschien moet ik de audio eerst verwijderen en dan opnieuw installeren? Dat zij de expert ook als herinstallatie niet lukte. Kunt u precies uitleggen hoe dit moet? Ik heb hieronder de melding van het blauwe scherm.

Melding van blauw scherm

Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
  Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
  Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
  BCCode: 1000007e
  BCP1: FFFFFFFFC0000005
  BCP2: FFFFF8800550E67E
  BCP3: FFFFF88003BB54B8
  BCP4: FFFFF88003BB4D10
  OS Version: 6_1_7601
  Service Pack: 1_0
  Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
  C:\Windows\Minidump\042915-22401-01.dmp
  C:\Users\PC\AppData\Local\Temp\WER-55458-0.sysdata.xml
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de correcte Windows en bits versie gedownload?

Het verwijderen van de huidige driver kan je uitvoeren via Apparaatbeheer waar je met de rechtermuisknop op de bewuste hardware klikt.

In het venster dat je dan krijgt kies je eigenschappen-> tabblad stuurprogramma-> verwijderen.

Herstart de computer.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waren er nog bijzonderheden te zien in de speccy snapshot?

Je hebt de installatie laten uitvoeren door een ICT expert die ook de drivers geïnstalleerd heeft waarom heeft die dan het probleem omtrent geluid niet opgelost? En waarom maak je dan nog gebruik van Driver Booster?

Waar heb je die gedownload?

Windows Update wordt blijkbaar niet volledig uitgevoerd, bewust?

Er is ook een update mislukt.

Er zijn twee videokaarten aanwezig, crossFire is uitgeschakeld.

Je maakt dus geen gebruik van die mogelijkheid?

Bij het gedeelte geluid-> geluidskaarten zijn er twee af te lezen.

Eentje via moederbord: VIA HD Audio

De tweede via de videokaart: AMD HD audio device.

De luidsprekers zijn aangesloten op de aansluitingen van het moederbord.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Blue screen view.

Start Blue Screen View op. 

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand). 

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A 

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S) 

Sla het bestand op je bureaublad op. 

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de installatie laten uitvoeren door een ICT expert die ook de drivers geïnstalleerd heeft waarom heeft die dan het probleem omtrent geluid niet opgelost? En waarom maak je dan nog gebruik van Driver Booster?

Waar heb je die gedownload?

Windows Update wordt blijkbaar niet volledig uitgevoerd, bewust?

Er is ook een update mislukt.

Er zijn twee videokaarten aanwezig, crossFire is uitgeschakeld.

Je maakt dus geen gebruik van die mogelijkheid?

Bij het gedeelte geluid-> geluidskaarten zijn er twee af te lezen.

Eentje via moederbord: VIA HD Audio

De tweede via de videokaart: AMD HD audio device.

De luidsprekers zijn aangesloten op de aansluitingen van het moederbord.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Blue screen view.

Start Blue Screen View op. 

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand). 

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A 

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S) 

Sla het bestand op je bureaublad op. 

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Ik had gewoon graag antwoord op bovenstaande vragen zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is al opgelost met de geluiden. Ik heb geluid zover dat gelukt is opnieuw geinstalleerd, maar waarschijnlijk zat het probleem in het stuurprogramma met de headphone. Hij gaf bij de instellingen aan dat Headphone conflicteerde. Het opstart- en afsluitgeluid en andere geluiden zoals de waarschuwing bij een niet opgeslagen word document lopen nu weer goed. Kan het probleem met het Headphone stuurprogramma het probleem hebben veroorzaakt. Ook speelt youtube nu gelijk af. Er was hier eerst sprake van een vertraging als ik het filmpje een paar minuten pauzeerde. Dan duurde het even voordat hij weer begon afspelen.

Waren er nog meer problemen zichtbaar op het speccy logje? Heb zelf op het moment niet echt problemen. Ik had nog wel een vraag over de usb poorten en het inpluggen van de usb stick. Kan ik deze vraag ook hier stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het probleem met het Headphone stuurprogramma het probleem hebben veroorzaakt.

Geen idee van.

Waren er nog meer problemen zichtbaar op het speccy logje?

Zie bericht 15.

Ik had nog wel een vraag over de usb poorten en het inpluggen van de usb stick. Kan ik deze vraag ook hier stellen.

Doe maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geluid is aangesloten via VIA HD Audio terwijl het geluid via de videokaart is uitgeschakeld. Welke van deze twee opties kan ik het beste gebruiken. Via de videokaart of via het moederbord.

Verder zij u in bericht 15 dat crossfire is uitgeschakeld. Wat is dit precies en heb ik het nodig. Hoe moet dit ingeschakeld worden als dit nodig is. De update die was mislukt in windows was een fout van microsoft zelf vertelde een van uw collega's.

Verder wou ik nog weten of mij usb poorten up to date zijn. Ik had het idee dat deze soms traag laden bij bestanden weergeven. Heb driver booster 2.3 inmiddels verwijderd.

Heb een nieuw logje erbij gedaan.

http://speccy.piriform.com/results/Zu2Crcc7RSSRHCYUhSvnW4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.