Ga naar inhoud

Aankoop zakelijke desktop

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb enkele jaren geleden hier al een game desktop laten samenstellen die ik dan ook heb besteld (ben er nog steeds zeer tevreden over). Nu is mijn vader is aan het zoeken voor een nieuwe desktop voor op zijn bureau. Hij vindt het vooral belangrijk dat hij alles zeer vlot opent (mail, internet, middelmatige tot zware software programma's en lichte fotobewerking).
Overigens zou ik het liefst een stille computer hebben in een neutrale kast (zo klein en zakelijk mogelijk). De grafische kaart hoeft niet zo speciaal te zijn, liever een goede processor en genoeg ram.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten

FIlip Dhondt

• Waarvoor heb ik een PC nodig? - Mails, internet, fotobewerking, zwaardere software
  • Wat is mijn budget? - 1400
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling lijkt mij beter, mij merkcomputer mag ook
  • Ga ik overklokken? - Nee
  • Ga ik later upgraden? - Nee
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? Usb 3.0
  • Ga ik zelf assembleren? - Nee
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - Windows 7 en Microsoft Office
  • Ga ik zelf installeren? - Ja
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - SSD van 500 gb (minstens)
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee
  • Heb ik specifieke wensen? - Zo stil mogelijk, zakelijk uitzicht van de case (klein)
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? -België, heb een goede ervaring met azerty dus dat zou mooi meegenomen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Filip, 

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt. 

Een heel krachtig maar compact systeem op basis van een snelle Core i7 processor en 16 GB RAM-geheugen (voor grafische en zware toepassingen). Ook het moederbordje is extreem goed uitgerust, hij bevat ook een M.2 poort voor nog snellere SSD's in de toekomst. 

Verder heb ik gekozen voor een GT750 grafische kaart van NVIDIA, aangezien de CUDA cores wel van pas kunnen komen in Adobe toepassingen. Een Samsung 850 EVO SSD van 500GB is aanwezig, alsook een aparte harde schijf van 1TB. Een DVD-brander ontbreekt niet. 

Verder wordt alles gestoken in de compacte, mooie en ook stille Cooler Master Silencio behuizing en gevoed door een geruisloze Be Quiet! voeding van 400W. Assemblage is inbegrepen en licenties voor Windows 7 & Office 2013 zitten er ook bij. 

Kijk zeker even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty.nl ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.