Ga naar inhoud

Loaris Trojan remover

Aanbevolen berichten

Onlangs installeerde ik op mijn Pc een trojan remover met de naam Loaris. Als ik dit programma opende  of de pc opstartte begon Loaris telkens te lopen waardoor alles geweldig vertraagde. Uiteindelijk desinstalleerde ik het programma maar werd verwittigd  dat ik een deel manueel diende te verwijderen.

Ook kwam er telkens een vensterke met volgende tekst:

Exception E Access Violation in module Itr.exe at 0000000000 1 E 1CE

Access violation zt address 0000000000 C1 E1  CE in module Itr.exe Read of address 0 000000000000 D8.

Terzelfdertijd komt het icoontje vanLoaris op de taakbalk te staan.

Het is vervelend want ik kan meestal geen e-mail meer openen en soms opent het programma Mozilla Firefox slechts heel moeizaam..

Pleasehelp me!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emmanuel,

je postte het hier al: http://www.pc-helpforum.be/topic/57931-loaris-trojan-remover/

wil dit zeggen dat je op de laatste vraag antwoordt dat je nog niet geholpen bent ( en er ook geen andere posts op andere fora over lopen?)

edit: blijkbaar had je toch niet goed begrepen wat Jion je gezegd heeft - je andere topic loopt daar nog gewoon, dus dit gaat weer even dicht.

(en wees zo vriendelijk van niet dadelijk weer een topic erover te openen, anders vrees ik dat je richting 'een ban' gaat...)

Verdere communicatie kan altijd via een pb.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.