Ga naar inhoud

windows hostproces rundll32 werkt niet meer

Hillm

Aanbevolen berichten

Bij het openen van Outlook krijg ik deze melding. Outlook werkt niet meer. Andere Office programma´s wel. Ik heb wat zitten rommelen met het outlook.pst bestand (naar andere drive gebracht), weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Betreft Windows 8.1, Office 2013.

Wie wil me helpen dit op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of je Office kan herstellen of opnieuw installeren.

Office herstellen kan je als volgt proberen.

Ga naar het configuratiescherm - programma's

Selecteer Office en klik op verwijderen.

Kies nu de optie herstellen.

Houd de installatiecd/dvd bij de hand en volg de instructies die op het scherm verschijnen.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

De rundll32 fout treedt niet meer op maar Outlook werkt niet. Bij aanklikken zegt Outlook dat hij de vorige keer niet gestart is en of ik in veilige modus wil starten. Dan kan ik een profile kiezen (Outlook) en dan komt het bericht ´Outlook werkt niet meer´ en vraagt of ik af wil sluiten.

Als ik daarna Outlook weer wil openen begint hij een herstel- en configureeroperatie. Na voltooing wordt Outlook afgesloten maar opnieuw starten heeft het probleem niet opgelost, hij doet het niet.

Ik heb al vanalles geprobeerd.

- Office herstellen

- Verwijderen en opnieuw installeren van Office

- Verwijderen, zoeken naar malware en andere ongerechtigheden, Windows opnieuw starten en dan Office weer installeren.

Niets helpt. Outlook doet het niet. De andere Office programma´s wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HitmanPro en CCleaner.

Verder kwam ik erachter dat ik al lang geen updates Office 2013 had geïnstalleerd. Na dat gedaan te hebben lijkt het beter te gaan, Outlook start weer. Nu lijkt het er op dat de pst-file corrupt is. Langzaam lijk ik vooruit te komen.

Heb je misschien een tip om de pst-file te testen en eventueel te repareren? Ik zou deze niet graag kwijt willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.