Ga naar inhoud

sd-card wordt nergens meer herkend


Cruze

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik heb een probleem met mijn micro sd kaart. Opeens werd hij niet meer herkend door mijn smartphone, daarna met een kaartlezer in de laptop gestopt, maar ook geen resultaat. 

 

Hij geeft niets aan als ik hem erin stop, ook niets bij bedrijfsbeheer, apparaatbeheer,... Heb al met een paar programma's zoals recuva, testdisk, ... geprobeerd om hem terug te vinden. Maar het kaartje is nergens te vinden.

 

Heb al wat opgezocht, maar bij de meeste is het nog wel zichtbaar in bedrijfsbeheer of ergens anders, maar bij mij dus nergens. Als ik een ander sd kaartje in de lezer stop, wordt deze wel herkend, het moet dus aan het kaartje zelf liggen

 

 

Iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.