Ga naar inhoud

Beperkte internettoegang


dhoeken

Aanbevolen berichten

Hey Mako,

 

Zoals je weet zit ik in de examen, dus opnieuw men excuses voor de laattijdige respons.

 

Wat de accespoints betreft, heb je toevallig een klein stappenplan dat ik even kan doorlopen? Ik snap wel wat je bedoelt met accespoints veranderen, maar ik vrees er een beetje voor dat dit men probleem volledig zal verhelpen, dit kan ik namelijk op andere locaties ook niet. dus ik vrees dat ik hiermee blijft zitten. 

 

Instructies en dergelijke heb ik jammer genoeg niet, daarom is herinstalleren nogal moeilijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dhoeken,
 
Laten we even volgende proberen...
 
Ga naar het configuratiescherm > Netwerk & Internet > Netwerkcentrum > Adapterinstellingen wijzigen.
Rechtsklik op je draadloze netwerkadapter en kies Eigenschappen.
Klik op Internet Protocol Versie 4 (IPv4/TCP) en opnieuw op Eigenschappen.
Vul de gegevens in zoals aangegeven op onderstaande afbeelding
Note: deze afbeelding is specifiek voor deze computer. Gebruik deze gegevens dan ook niet op een computer met een gelijkaardig probleem.
 
post-12931-0-60786000-1434396605_thumb.p
 
Bevestig alles met OK en sluit de openstaande vensters.
 



 
Voer nu opnieuw onderstaande uit aub:
  • Maak opnieuw verbinding met de WiFi versterker (beperkte internettoegang)
  • Open opnieuw de opdrachtprompt (als administrator)
  • Tik in: ping 192.168.1.1 > %userprofile%\Desktop\Ping.txt gevolgd door Enter. Let op de spaties voor en na het '>' teken.
  • Normaal gesproken moet er nu een bestand Ping.txt op je bureaublad staan. Kan je dit even toevoegen aan je volgende bericht aub? Indien niet het geval mag je ook gewoon het resultaat doorgeven in je bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Dandy,

 

Eerlijk gezegd zit ik hier een beetje vast.  :(

Ik kan er zo niet direct een idee op plakken wat hier fout loopt. Derhalve heb ik jouw topic achter de schermen even ter inzage gelegd. In de hoop dat een netwerkspecialist dit verder kan oppikken...

 

Het heeft naar mijn mening weinig zin om verder kleine random zaken te gaan proberen wanneer ik zelf niet echt weet waarnaar we op zoek zijn. Om die reden ga ik eerst even polsen bij mijn collega's.

 

Je hoort dus binnenkort van ons!

Alvast mijn excuses voor het wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op je omschrijving valt volgens mij de oorzaak van je problemen op je laptop te zoeken en is dit dan ook geen netwerkprobleem.

 

1: download hier de driver voor je draadloze netwerkkaart, pak het zip-bestand uit en installeer de driver ... loop je ergens vast, meld dat dan eventjes en post na de installatie van de driver de nodige feedback.

 

*********************************************

 

2: schakel IPv6 uit (deze stap hoef je niet uit te voeren als stap 1 het probleem heeft opgelost) en post ook hierover de nodige feedback.

 

*********************************************

 

3: in je Speccy-logje valt de aanwezigheid van Spigot op, het is dan ook aangewezen om eens eventjes wat dieper te kijken: kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, allereerst bedankt voor de reactie!

 

Ik heb de driver geïnstalleerd, maar dit loste het probleem niet op. 

Vervolgens heb ik IPv 6 uitgeschakeld maar tevergeefs.  

 

Wat het Spigot logje betreft, denk ik dat dit van een videogame is, na even wat opzoekwerk blijkt dat minecraft hierop draait. Minecraft wordt niet meer gebruikt.. Mag Spigot dan van de pc verwijderd worden of heb ik dit programma nog voor andere zaken nodig?

 

Nu het logje kan je vinden in de bijlage 

 

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dandy,
 
Voor wat betreft de analyse van de logjes spring ik weer eventjes bij.  :lol:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    autoclean;
    emptyclsid;
    emptyfolderscheck;delete
    torpigcheck;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 


 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.