Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met chrome op de nieuwe pc met windows 8.1 

Voor bepaalde websites, oa tv overal van proximus vraagt chrome om silverlight te installeren.

Heb ik al meerdere malen gedaan en op internet gezocht en er staat ergens dat ik de plugins moet aanzetten via chrome:plugins

Silverlight staat er niet bij.

Weet iemand hoe ik die erin krijg?

Groetjes

Geplaatst:

Ik heb eens op de website van Java gekeken en het volgende gedaan, en nu werkt het

NPAPI activeren in versie 42 en later van Chrome

Met ingang van versie 42 van Chrome is er een extra configuratiestap vereist om door te kunnen gaan met het gebruiken van NPAPI-plug-ins.

1.        Voer het volgende in de URL-balk in:
chrome://flags/#enable-npapi

2.        Klik bij de configuratieoptie NPAPI inschakelen op de koppeling Inschakelen.

3.        Klik op de knop Nu opnieuw starten die nu onder aan de configuratiepagina wordt weergegeven.

Ontwikkelaars en systeembeheerders die alternatieve manieren proberen te vinden om gebruikers van Chrome te ondersteunen, wordt aangeraden dit blog te raadplegen, met name de secties 'Running Web Start applications outside of a browser' en 'Additional Deployment Options'.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.