Ga naar inhoud

Hoe windows vista Met XP verwisselen en dan terug vista erop

Jorn369

Aanbevolen berichten

Kan u aub je vraag wat duidelijk stellen want ik begrijp de helft van je zin maar eigenlijk, als u Vista nog hebt staan op een andere partitie kan je best even get volgende doen:

Start eerst Windows xp en haal Vista boot pro even binnen en installeer het correct, wat je dan gaat doen is het volgende:

1. Open Vistaboot pro en klik op de bootloader button en selecteer de volgende opties: Windows Vista bootloader en All drives. Klik dan op Install Bootloader. Windows Vista bootloader en All drives en dan op Install Bootloader in Vista boot pro.

2: Nu klik je op Diagnostics in het menu en selecteer je om de Diagnostics uit te voeren. Nu ziet u 2 entries staan in je bootloaderscherm van Vistabootpro.

3. U bent nu klaar, reboot en bij het heropstarten kan u kiezen uit Windows xp of Vista en start u die zondr problemen op.

Als je geen andere partitie meer hebt is je Vista hoogst waarschijnlijk verdwenen en maak je beter een andere partitie aan en installeer je daar Vista op..

Succes

Groetjes

mijn pc ziet er nu zo uit:

Partitsies: aantal HDD 1x

1) 120 GB C:/Windows Vista

2) 120 GB G:/Windows XP

Windows Versies:

Windows Vista Home premium (gëinstaleerd Op C:/)

Ram Geheugens: (DDR2)

1 GB + 2 GB = 3 GB

Processor:

Pentium Dual-Core inside

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu even mijn mening over dit alles

Microsoft heeft heel wat wijzigingen aangebracht aan hun monopoly. In het verleden was het zo tot VISTA op de markt gekomen is. Besturingssysteem eraf gooien, ander installeren, of twee besturingssystemen op 1 PC, denk maar aan WINDOWS XP en WINDOWS 98 op 1 PCgebruiken. Je kon dan kiezen ga ik met WIN98 opstarten of ga ik met XP opstarten. Mensen dit is verleden tijd.

Het rare is, mij heeft men het ook afgeraden om VISTA te gaan gebruiken. IK heb het dan toch uiteindelijk aangeschaft, en heb nog niet het minste probleem gehad.

En waar doel ik hiermee op. Morgen koop ik mij een nieuwe wagen, enkel om van thuis naar het werk te rijden en omgekeerd en om wat boodschappen te doen. Volgende week kom ik ineens op het idee om de wagen ook te gaan gebruiken om te gaan racen, en ik ga hier wat aan de motor prutsen, daar wat aan de uitlaat prutsen en opeens iets verkeerds gedaan en de wagen rijd niet meer. Is net hetzelfde met een PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.