Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Systeeminformatie:

 

post-9560-0-07149500-1430637093_thumb.pn

 

 

 

 

Foutmelding:

Windows ne peut pas démarrer ce périphérique matériel car ses informations de configuration (dans le Registre) sont incomplètes ou endommagées. (Code 19)

Sinds gisteren werkt van het ene op het andere moment mijn geluidskaart niet meer.

Het systeem geeft aan, dat de juiste en de laatste drivers zijn geïnstalleerd, in apparaatbeheer heb ik de contrôleurs voor audio  uit gezet en vervolgens weer ingeschakeld. Dit heeft het euvel niet verholpen.

Wat kan ik doen om het geluid weer aan de praat te krijgen?

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw hulp.
Met vriendelijke groet
Paul

aangepast door clarkie
Product ID verwijderd
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Beste Clarkie,
 

Hartelijk dank voor uw reactie en de doorverwijzing naar de driver.

Helaas is er geen verbetering gekomen, het enige wat het systeem meldt is dat

de meest recente versie van de driver reeds is geïnstalleerd.

 

Zou het helpen als ik de geluidskaart verwijder en opnieuw installeer?

Ik heb geen CD van de software, het systeem is voorgeïnstalleerd.

 

Met vriendelijke groet
Paul

Geplaatst:

 

 

Zou het helpen als ik de geluidskaart verwijder en opnieuw installeer?

 

 

Kan je altijd doen, de driver heb je.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'

Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 

Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 

Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

Geplaatst:

Beste Clarkie,

 

Hartelijk dank voor uw aanwijzingen, deze heb ik opgevolgd en ook heb ik de geluidskaart verwijderd en heeft deze zich bij het 

herstarten weer geïnstalleerd.

Helaas zonder het gewenste resultaat.

 

Wat kan ik nu doen?

 

Vriendelijke groeten
Paul

Geplaatst:

De fixit heeft niets opgeleverd, twee keer heb ik het programma uitgevoerd en daarna de bestanden verwijderd, deze zijn opnieuw geïnstalleerd maar zonder positief resultaat.
Erg vreemd........ vindt u niet?

 

Vriendelijke groet

Paul

 

Geplaatst:

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.