Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag willen weten hoe het kan dat als ik FlightSim Commander opstart, dat dan ook iedere keer een tweede (teken) programma gaat mee opstarten?  :angry:

Moet ik FSC misschien opnieuw installeren?

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Typ in het zoekvak bij start eens de opdracht msconfig ... dan krijg je een popup te zien met allerlei tabbladen, kies daar voor het tabblad "opstarten" en kijk eens of "autodesk" daar in het rijtje vermeld staat en zo ja, of er dan een vinkje voorstaat ?

Geplaatst:

Bedankt Kape, heb net gekeken, maar het staat er niet bij, zelf denk ik dat ik per ongeluk met de muis ergens iets ingesleept heb...

Ik zou eventueel FSC met uninstall kunnen verwijderen, en opnieuw installeren?

Geplaatst:

Bedankt Kape, heb net gekeken, maar het staat er niet bij, zelf denk ik dat ik per ongeluk met de muis ergens iets ingesleept heb...

Ik zou eventueel FSC met uninstall kunnen verwijderen, en opnieuw installeren?

Dat lijkt me een goed idee te zijn. Bij de herinstallatie dan wel extra goed opletten of er geen ongewenste vinkjes of linkjes aangeduid zijn, die weer voor die koppeling zouden kunnen zorgen.

Geplaatst:

Kan er misschien in het register een link gemaakt zijn?

Dat kan perfect, maar met een "goede" uninstaller zouden de registeringangen ook verwijderd moeten worden. Maar dat gebeurt in niet al te veel gevallen en dus blijkbaar ook hier niet. Laat de uninstaller dan nog eens lopen en verwijder daarna alle resten in het register met CCleaner. Na het uitvoeren van CCleaner kan je dan weer proberen of een nieuwe installatie lukt (zonder link tussen de twee).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.