Ga naar inhoud

Game PC

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben op pc vlak niet zo heel erg sterk dus vandaar dat ik enorm blij was dat ik deze site tegen kwam.
Zoals het onderwerp al zegt ben ik opzoek naar een game pc. Ik ben echt geen groot gamer of dergelijke en speel eigenlijk alleen de spellen uit de Assassin's Creed reeks. dus vandaar mijn vraag.

Waarvoor heb ik een PC nodig? - Sommige mensen gebruiken hun PC om te gamen, anderen dan weer voor fotobewerking. Wat wil je met een PC gaan doen?

• Wat is mijn budget? - ik heb niet echt een budget in gedachten maar het is niet voor zeer intensief gebruik dus ik ga er nu ook geen hele bedragen voor vrijmaken.
  • Een merkcomputer of een samenstelling? - hier sta ik volledig voor open en staat de keuze vrij.
  • Ga ik overklokken? - Dit ga ikzelf alleszins niet doen omdat ik dit simpelweg niet kan.
  • Ga ik later upgraden? - Ik acht de kans zeer klein wegens mijn gebrekkige hardware kennis
  • Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Hetgeen ik vooral nodig heb zijn de basiszaken. Daarnaast dient hij grafisch sterk genoeg te zijn om te gamen (dit hoeft niet eens op het allerhoogste kwaliteitsniveau te zijn). wel een HDMI aansluiting want ik ga hem aansluiten op mijn TV scherm. Een internetverbinding is natuurlijk wel noodzakelijk.
  • Ga ik zelf assembleren? - nee, dat lijkt me niet zo verstandig ;-)
  • Heb ik een besturingssysteem nodig? - jazeker, windows 8(.1) is zeker gewenst.
  • Ga ik zelf installeren? - zelf installeren zal nog wel lukken ;-)
  • Heb ik een voorkeur aan onderdelen? -nee zeer zeker niet. Hij zal ergens in een kast komen te staan en worden aangesloten op mijn tv scherm.
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Nee deze heb ik niet nodig. zoals gezegd sluit ik hem aan op mijn TV scherm en een muis en toetsenbord heb ik al.
  • Heb ik specifieke wensen? - nee eigenlijk niet, ik moet er gewoon mee moeten gamen.
  • Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in België en gebruik een AZERTY toetsenbord.

Als er verder nog dingen onduidelijk zijn dan hoor ik het graag :-) Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Floepkees, 

Allereerst van harte welkom op PC-Helpforum! 

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt. 

Een zeer snel systeem op basis van een vlotte i5 processor, rijkelijk uitgerust moederbord, 8 GB aan RAM geheugen en een van de snelste GTX 960 videokaarten op de markt. 

Als bootschijf nemen we een Samsung 850 EVO SSD van 250 GB. Eventueel kan je kiezen voor het 120GB exemplaar, maar het prijsverschil is nu zodanig klein dat een iets grotere schijfruimte zeker te rechtvaardigen valt. Verder is er ook een 2TB harde schijf aanwezig. Een DVD-brander ontbreekt niet. 

Alles wordt gevoed door de uitstekende Seasonic MII620 voeding en gestoken in een Bitfenix Shinobi behuizing. Een Windows 8.1 licentie en assemblage door Azerty.nl zijn inbegrepen. 

Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.