Ga naar inhoud

Skype geeft steeds foutmelding 'probleem met opnameapparaat' !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi iedereen

Sinds kort geeft Skype steeds de foutmelding 'probleem met opnameapparaat' bij het willen maken van een gesprek/videocall! Heb de "echo" testfunctie geprobeerd, doch slaat de oproep onmiddellijk af en geeft die ook deze zelfde foutmelding! Alreeds geprobeerd om Skype programma te verwijderen en opnieuw te installeren, doch biedt dit geen oplossing! Dit laat me vermoeden dat het een probleem is met mss. de drivers van mijn computer of instellingen.. Als opnameapparaat gebruik ik de ingebouwde mic , doch werkt deze perfect na een test in een ander programma!

Iemand een idee hoe dit probleem te verhelpen?

Met dank  bij voorbaat ;)

Geplaatst:

Het extern anti-virus programma heb ik verwijderd, aangezien dit serieus mijn systeem vertraagde!

Blijkbaar zijn enkele updates misgegaan, kan ik die alsnog proberen uit te voeren?

Geplaatst:

Driver is opnieuw geinstalleerd en blijkt terug te werken tijdens een testgesprek op Skype! Morgen ga ik een gesprek voeren met een vriend en geef ik je als noch de bevestiging of als loopt! Mag het geinstalleerde programma Speccy verwijderd worden en de gedownloade installatie bestanden voor de Driver(? Alvast heel erg bedankt!

Opper

Geplaatst:

Beste,

Vandaag een gesprek uitgevoerd met een vriend en alles lijkt perfect te werken!

Hartelijk dank voor uw deskundig advies!

Mvg

Opper

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.