Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou is er wat vreselijks gebeurd, telefoon gevallen, scherm zwart en reageert niet meer.

Om deze reden heb ik mijn telefoon aangesloten op mijn computer, zodat ik mijn bestanden zou kunnen openen

en kan overplaatsen naar mijn nieuwe telefoon. Hier is het probleem dus, ik krijg telkens de melding dat mijn USB apparaat niet kan worden herkend.

Ik heb trouwens een Galaxy s Advance, mocht dat helpen.

(Ik heb al nagedacht over het ontgrendelen van de telefoon voor verbinding met de computer, maar dat geld pas vanaf besturingssysteem 4.0, en mijn telefoon,

Galaxy s Advance heeft dat niet.)

Is er een manier dat ik mijn telefoon wel kan laten worden herkend?

Alvast dank,

Chocoladebonbon

Geplaatst: (aangepast)

De vraag is hoe ernstig is die smartphone beschadigd? 

De smartphone moet ook aan staan om bestanden via de PC te recupereren, maar je ziet niks op het scherm.  :(

Staan die bestanden op het interne geheugen of een sd kaartje?

aangepast door clarkie
Geplaatst:

De vraag is hoe ernstig is die smartphone beschadigd? 

De smartphone moet ook aan staan om bestanden via de PC te recupereren, maar je ziet niks op het scherm.  :(

Staan die bestanden op het interne geheugen of een sd kaartje?

Ja helaas is alles op de het interne geheugen, in hoeverre het beschadigt kan ik niet precies zeggen,

ik weet alleen dat de scherm zwart is, en dat als ik hem bijvoorbeeld in de stopcontact steek, 'm opstart, ik wel allemaal notificaties te horen krijg,

zoals WhatsApp en al dat gedoe. Dus wat leven zit er wel in. 

Ik weet niet of het kan helpen, maar als er nog wat te redden valt, hoor ik het graag.

Geplaatst:

Heb je al eens op een andere USB- poort geprobeerd? En op een andere computer?

Welke foutmelding krijg je exact? maak er eventueel een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Geplaatst:

Moet je aandacht niet in eerste instantie uitgaan naar een eventueel herstellen van je smartphone?

Heb je het probleem al eens aangekaart bij je winkelier?

Geplaatst:

Moet je aandacht niet in eerste instantie uitgaan naar een eventueel herstellen van je smartphone?

Heb je het probleem al eens aangekaart bij je winkelier?

Uhm, ik heb deze telefoon nu al bijna 2 en een half jaar, garantie is al een lange tijd verlopen. Deze telefoon naderde al zijn einde, dus geld in steken om het scherm te laten vervangen, vind ik niet nodig.

Geplaatst:

Heb je al eens op een andere USB- poort geprobeerd? En op een andere computer?

Welke foutmelding krijg je exact? maak er eventueel een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Ja, ik heb al andere USB-poorten geprobeerd, maar tevergeefs. Telkens weer dezelfde melding. Ik ben op dit moment niet thuis en heb de telefoon ook niet bij me. 

Als ik thuis ben zal ik zorgen voor een printscreen, als het zich nog niet heeft begeven. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag chocoladebonbon,

Heb je nog bestanden kunnen redden?

Hallo,

Ik was het helemaal vergeten, had het veel te druk.

Maar kijk,ik heb hem net 5 min geleden aangesloten, op mijn computer.

Dit keer wordt het wel herkend.

33dh0m0.png

Mijn probleem is nu, als ik er op klik, dan zie ik ''0 item'' staan...

Nou ben ik nog even gaan rondzoeken op het internet, en wat blijkt, bij de Advance moet je toch ontgrendelen, wil je je bestanden op de computer zien.

Mijn schermt reageert niet, dus ontgrendelen is helaas geen optie?

Is er geen andere mogelijkheid...

Anders ben ik wel 3000 aan foto's kwijt :(.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.