Ga naar inhoud

Beveilingscamera TruVision Interlogix


Aanbevolen berichten

Beste helpers,

 

Mijn stagementor heeft een probleem met zijn beveiligingscamera dus als ik goede punten wil halen moet ik dat toch aan de praat krijgen.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en daarvoor krijg je oneindige kudo's :-)

 

Situatie:

Heeft beveiligingscamera's laten plaatsen een jaar geleden en de installateurs hebben dan op zijn PC Interlogix TruVision daarvoor geïnstalleerd.

Zijn login was de default: admin & 1234

Als leek heeft hij die login nooit aangepast.

 

Probleem:

Sinds zijn nieuwe PC +-9 maanden geleden kan hij niet meer inloggen om de camera's te zien. Hij heeft de software geïnstalleerd, ik heb deze opnieuw geinstalleerd, maar hij wil ze precies niet vinden.

 

Ik heb naar volgend IP reeds gesurft: 192.168.0.10 (staat op hardware). Als ik dat ingeef in z'n browser (IE) kom ik terecht op Bing zoeken. Hij heeft Windows 8.

 

Error:

Wanneer ik inlog geeft hij volgende error:

Couldn't get data. Connection string(data source="C:\program...;version="3"...) may be incorrect.

Inner exception: SQL logic error or missing database

No such table: User

 

Enig idee hoe ik dat kan oplossen? Moet ik via iets eerst surfen naar dat netwerk of? :(

 

Bedankt op voorhand :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Aquarezz,

 

Excuus voor de late reactie. De oorzaak van het probleem kan van alles zijn. Van simpel een verkeerd ip-adres tot het verkeerd staan van de veiligheidsinstellingen van de internetbrowser.

Heb je al een keer alle stappen doorlopen welke er in de handleiding van de camera's gegevens wordt? Ik week niet welk type camera's er gebruikt worden en kan dus niet garanderen dat deze handleiding ook de juiste is.

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.