Ga naar inhoud

Computer start niet meer op na update driver.


Aanbevolen berichten

De pc die ik gekocht heb met:

een Asrock 960GM-GS3 moederbord,

4GB Corsair ValueSelect,

Sapphire Radeon 7750 videokaart

heeft een probleem.

Ik heb overlaatst mijn drivers voor videokaart geupdate , en sindsdien heb ik meermaals BSOD's gekregen met foutcode 016 . Ik heb de driver daarna geherinstalleerd met AMD CATALYST. Ik heb dan mijn pc herstart zoals de installer aangaf. Toen ik mijn pc opnieuw had opgestard kwam er op mijn scherm: no BIOS file found. Bij detected devices stond enkel nog maar mijn harde schijf. Ik herstartte mijn computer omdat ik dacht dat het gewoon een basic error was. Nu is het probleem dat de pc of het moederbord mijn scherm niet meer detect, geen muis of toetsenbord , maar enkel en alleen de fans. Ik weet niet als hij mijn harde schijf of optical drive detect. Het LED lampje werkt ook nog. Weet jij wat hier de oorzaak en oplossing van kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als enkel sommige fans en ledjes het doen, duidt dat doorgaans op een kapotte voeding.

zo'n ding bestaat uit meerdere circuits dus is het logisch dat sommige dingen het wel (blijven) doen.

ik begrijp uit je verhaal dat het een nieuwe pc is.

dan niet zelf klooien, maar terug naar de shop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.