Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen verstand van videokaarten. Ik snap ook niet hoe je kan zien welke beter is. Zou iemand de volgende videokaarten in een rijtje van goed naar slecht kunnen zetten?

-nViDia GeForce GTX760 met 2GB DDR5

-Gigabyte R9 280X met 3GB DDR5

-Sapphire AMD Radeon R9 280X 3GB

-AMD Radeon HD 6870

Geplaatst:

Dag Jelle99,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

Stel je deze vraag:

- puur informatief ?

- met een mogelijke aankoop in het achterhoofd ?

- just for fun ?

Geplaatst:

De twee 280X modellen zijn identiek en presteren vrij goed. Ideaal als je bijvoorbeeld veeleisende games wil gaan spelen. De HD 6870 is al een ouder model en is dus af te raden. De GTX 760 is iets recenter, maar zowel NVIDIA als AMD komen binnenkort met een nieuwe generatie videokaarten. 

De GTX 960 is een fantastische videokaart als je de huidige games op de allerhoogste settings wil spelen in 1080p i.c.m. een vlotte framerate. 

Geplaatst:

Graag gedaan! Mocht je verder geen vragen meer hebben mag je dit topic afsluiten door op Modereer Onderwerp te klikken en het te sluiten. Zo blijft het forum overzichtelijk. :) 

Geplaatst:

Dus de Gigabyte R9 280X en Sapphire AMD Radeon R9 280X zijn goed genoeg om games zoals Far Cry 4 te spelen?

Deze heeft als recommended video card: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2GB VRAM)

Geplaatst: (aangepast)

Zeker, maar als ik jou was zou ik nog even wachten op de nieuwe generatie videokaarten. Die zouden binnen een tweetal maanden moeten uitkomen en brengen significante verbeteringen met zich mee. 

aangepast door superjona
typo
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.