Ga naar inhoud

Outlook 2010 kan niet alle mail ontvangen

Cil

Aanbevolen berichten

Zou je mij een mail kunnen sturen naar @.nl

Dat had ik dan dus anders moeten doen, maar ik krijg dus net rechts onder in mijn scherm een mail, ik klik erop en kan hem lezen in Outlook, toen ik naar postvak in ging, was die dus niet te vinden. Hij staat nu in de webmail van mijn mailadres met mijn domeinnaam. Dus lijkt nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even samenvatten.

• Je krijgt rechts onderaan je scherm een melding als er nieuwe mail binnenkomt.
  • Je klik op de melding en je kan de mail lezen in outlook maar de mail staat niet in het postvak in van outlook.
  • De mail staat wel in het postvak in van de webmail.

Heb je al eens in de andere mappen van outlook gekeken of de bewuste mail daar ergens in staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag laat ik een test doen door iemand die stuurt mij vanaf haar hotmail een testmail. Deze komt binnen in mijn webmail (heb m niet geopend) maar bij thuiskomst meteen in Outlook gekeken, nee dus.

Die mail die gister binnenkwam dat is wel goed gegaan, deze stond in mijn map van mijn 2e account.
Ik heb nu ook ALLE regels verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het herstellen van Outlook iets verandert.

Sluit Outlook en alle Office toepassingen.

Ga naar het configuratiescherm - programma's.

Selecteer de Office installatie en klik vervolgens bovenaan op wijzigen.

Selecteer dan herstellen en klik op volgende.

Wacht tot de herstelprocedure klaar is en kijk dan of er iets is veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, Ook dat uitgevoerd, laten testen door iemand waarvan ik de mail van haart hotmail niet ontvang, maar alleen in de webmail dus. 
Ik laat nu automatisch alles in Postvak in binnenkomen, dus niet meer automatisch naar de daarvoor bestemde mappen, welke ik in regels had ingesteld. Ik weet het nu echt niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was even een paar dagen weg, Hieronder mijn antwoord.
Ik heb nu mijn domeinmail laten forwarden naar mijn kpnmail..

In Outlook alle regels verwijderd dus alles kom nu in Postvak in, vanwaar ik ze dan versleep naar de daarvoor bestemde mappen.
In Outlook dus nu nog 1 account met kpnmail.nl
Maar van mail afkomstig van bv Hotmail ontvang ik dus nog steeds niets in Outlook terwijl deze nog steeds wel verschijnt in Webmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.