Ga naar inhoud

Outlook 2010 kan niet alle mail ontvangen

Cil

Aanbevolen berichten

Vervolgverhaal. Ik heb nu van degene waarvan ik NIET haar Hotmail binnen kreeg, in mijn contactpersonen gezet. Nieuwe test gedaan en JA hoor, deze verschijnt in mijn Outlook. Ik heb nog eens naar mijn webmail gekeken, en zag daar ook mails van anderen. bv van @kpnpensioen.nl welke dus niet in mijn Outlook is verschenen, zo zijn er nog een aantal   @mailer.reshift.nl, @superwinkel.nl, deze zijn dus niet in mijn contactlijst opgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas gebruik ik normaal geen outlook maar ik ga een testconfiguratie opzetten met Outlook en dan eens grondig alle opties en instellingen van outlook uitpluizen.

Het kan enkele dagen duren voor ik hiervan resultaten heb maar ik kom er zeker op terug.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de instellingen voor spam (Junk mail) al eens nagekeken?

Waarschijnlijk staat bij jouw het beveiligingsniveau op enkel veilige lijst en is de optie aangevinkt om spam onmiddellijk te verwijderen i.p.v. te verplaatsen naar de map spam.

Start outlook en klik op de tab home van het lint.

Klik vervolgens in de groep verwijderen (delete) op Spam (junk) en kies dan voor Spam E-mail opties (junk E-mail options).

Open de tab opties (options)

• stel je het niveau van bescherming in op laag (low) of hoog (high)
  • haal het bovenste vinkje weg.
  • Klik op toepassen (apply)

Open de tab veilige afzenders (safe senders)

Vink beide vakjes aan en klik op toepassen (apply).

Open de tab geblokkeerde afzenders (blocked senders) en controleer of er misschien veilige mail-adressen op de lijst van geblokkeerde afzenders staan en verwijder ze indien nodig.

Als je klaar bent, klik dan OK om de opties te sluiten.

Als je nog een ander programma gebruikt als extra spam filter, moet je daar ook de instellingen eens overlopen en eventueel aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gevonden, ik heb voor de zekerheid alle geblokkeerde afzender verwijderd(kan deze altijd weer toevoegen.)Nu is het wachten p een mail van een "Niet" bekende. Degene die me nl eerst niet kon mailen had ik immers al toegevoegd aan mijn adresboek.Zou je mij anders een mail kunnen sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.