Ga naar inhoud

Laptop nog niet in orde

xFelic

Aanbevolen berichten

http://www.pc-helpforum.be/topic/55690-poorten-gebroken-van-laptop/ in dit forum had ik aangegeven van de poorten van me laptop , me laptop is opgestuurd en teruggestuurd, ze hebben niks aan de poorten gedaan, de laptop wordt met een facebook spelletje of 'hay day' nog steeds warm , rond 65 graden en hij heeft ook al de 70 en 80 graden bereikt.

Ook de camera doet het nog steeds niet goed, ik ga hem dus uiteraard weer terugsturen.

Ook vroeg ik me af als je bijvoorbeeld gaat simsen hoe heet mag die dan worden, 80 graden voor sims lijkt me logisch maar misschien ook te veel? Ik heb voor de rest niet veel verstand en vroeg dus informatie, iedereen die ik sprak zei dat sims op een laptop kon en dus heb ik voor een laptop gekozen, wat adviseren jullie wat ik nog kan doen met me laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

@ xFelix,

Excuus heb niet gezien dat u terug ben nog met hetzelfde probleem.
Ja uw vorige topic ligt al in het Archief.
Goed dat u de link van uw vorige topic vermeldt  :top: 

http://www.pc-helpforum.be/topic/55690-poorten-gebroken-van-laptop/ in dit forum had ik aangegeven van de poorten van me laptop , me laptop is opgestuurd en teruggestuurd, ze hebben niks aan de poorten gedaan,

Wat is de reden dat er niets aan de poorten is gedaan door de winkel?

Hoeveel (maanden / jaar) garantie heeft u nog voor de laptop ?

de laptop wordt met een facebook spelletje of 'hay day' nog steeds warm , rond 65 graden en hij heeft ook al de 70 en 80 graden bereikt.

Ik weet niet of het helpt, maar zelf heb ik mijn laptop op een cooler master geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.