Ga naar inhoud

[OPGELOST] Foute installatie

jonathandk

Aanbevolen berichten

Hey, mijn laptop "acer aspire 5920" was volledig vastgelopen. Dit heb ik al kunnen verhelpen, maar door vista opnieuw te installeren staat hij er nu 2 maal op. Hij staat zowel op mijn C als op mijn D schijf. Wat betekend dat als ik hem opstart ik telkens moet kiezen tussen welke van deze 2 ik wil gebruiken. Ik zou dit graag terug normaal krijgen maar het lukt mij niet. Ik heb mijn D schijf al geformateerd waardoor 1 van de 2 weg zou moeten zijn. Er is 1 wel gedeeltelijk weg want ik krijg de 2de niet meer opgestart ( wat goed is ), maar ik moet nog steeds kiezen. Hoe krijg ik dit weg zonder mijn C schijf te formateren?

Kan er iemand mij helpen AUB

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, gevonden, is wel heel wat anders dan in XP

Klik op start

Configuratiescherm

Klik daar op systeembeheer

Klik op systeemconfiguratie

Klik daar op computer opstarten

Hier kan je aan en uitvinken van welk station de PC kan opgestart worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok hartelijk bedankt. Het was simpel maar je moet het maar weten, alleszins super bedankt.

Nu heb ik nog 2 probleempjes:

1: als ik hem opstart knippert men scherm steeds enorm...

2: mijn touchpad werkt ook niet volledig meer. Ik krijg het maar niet terug ingesteld om te scrollen via mijn touchpad...

Kan je mij hier soms ook bij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, daar kan ik je zomaar niet bij helpen. Dit is een hardware probleem, en misschien zou ik het kunnen oplossen met de nadruk op misschien, als dat ding hier vlak voor mij staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1: als ik hem opstart knippert men scherm steeds enorm...

2: mijn touchpad werkt ook niet volledig meer. Ik krijg het maar niet terug ingesteld om te scrollen via mijn touchpad...

Kan je mij hier soms ook bij helpen???

1. Is het alleen bij het opstarten? Dan zou ik er mij niet te veel zorgen over maken. Als het altijd is, heb je wel de juiste drivers geinstalleerd?

2.Hier ook, heb je de drivers voor je Touchpad gedownload?

Anders gaat deze inderdaad rare kuren vertonen.

Om de juiste drivers te download moet je naar DEZE site gaan.

Daar staat zo'n scroll menu "Drivers and Utilities"

Klik dan op de VGA driver ATI .... die is voor je grafische kaart.

En die voor je touch pad is deze: Touchpad_Synaptics

Die download en installeren, en het zou beter moeten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.